Jokkke Skrevet Mai 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 26, 2012 Share Skrevet Mai 26, 2012 Tror min bror betalte 2500kr for lakkering av m-tech fanger hos micropaint for noen mnd siden, men tror igrunn ikke at 4000kr er urimelig for lakk av fanger og vinge heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2012 Tror min bror betalte 2500kr for lakkering av m-tech fanger hos micropaint for noen mnd siden, men tror igrunn ikke at 4000kr er urimelig for lakk av fanger og vinge heller.. Sant det, er vel bare å ta turen til Mikropaint å høre hva de skal ha for å lakkere et par skjørter? 2500-3000kr må jeg vel regne med å betale for lakk sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 Rundt om der hørtes nok fornuftig ut. Jeg betalte 2500,- for lakkering av fangeren min hos Mikropaint. Ingenting å klage på over resultatet. Fått gjort noe mer eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 Slengesol tar også slike jobber tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2012 Har ikke fått gjort så mye mer med bilen, dessverre. Gjort litt smått, satt inn en annen spiller med AUX (Blaupunkt fra 2006, imponerende ) Kjøpt inn litt polering og voks, må gjøre trallen shiny Klør i fingrene etter å få lakkert og montert sideskjørtene.. Vil ha bilen litt lavere også, men da må jeg valse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Deltok du på mønstringen altså? nice! Tror du gjorde rett i å beholde bilen ja Har forresten senket min nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2012 Deltok du på mønstringen altså? nice!Tror du gjorde rett i å beholde bilen ja Har forresten senket min nå. Er det liv i den karen og gitt Deltok på mønstringen ja, var du der? Angrer ikke på at jeg beholdte bilen nei, ble ganske rå med hjulene og coils. Sleng ut bilde av trallen din her da.. Hvordan går det med huskjøp? Lenge siden jeg har pratet med deg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Kjøpt i steinsviken. Får den i august. Meg er det liv i, men mye som skjer ift flytting, avslutting av utdanning og ny jobb. Tok en tur innom her for å sjekke status. Må ta en tur opp og sjekke bilen din nå. Når får du på skjørtene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2012 Kjøpt i steinsviken. Får den i august. Meg er det liv i, men mye som skjer ift flytting, avslutting av utdanning og ny jobb. Tok en tur innom her for å sjekke status. Må ta en tur opp og sjekke bilen din nå. Når får du på skjørtene? Ikke gale, grattis! Skjønner det, bare å ta turen opp det Må lakkeres først, regner med at de sitter på bil før denne måned er ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Slengesol tar også slike jobber tror jeg. Slengesol tar også det. Forhørte meg med dem ang. lakkering av frontfangeren min, og han som jobber der er i mine øyne en person som ikke virket særlig interessert i å ta jobben med en gang jeg sa det skulle være strøkent, og etter å ha sett pad'er liggendes nedpå asfalten (skulle trolig brukes rett på bil etterpå) slo jeg det fort fra meg. Sikkert flinke folk for mannen i gaten, men jeg styrer unna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Blitt kvitt vibreringa du slet med? Jeg tok hjulstillingskontroll og det ble mye bedre, men ikke helt 100%. Prøvd med andre felger også, same shit, så skal ha den på bukk i morgen og sjekke forstillinga skikkelig. Begynner å gå mektig lei det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 Blitt kvitt vibreringa du slet med? Jeg tok hjulstillingskontroll og det ble mye bedre, men ikke helt 100%. Prøvd med andre felger også, same shit, så skal ha den på bukk i morgen og sjekke forstillinga skikkelig. Begynner å gå mektig lei det! Har ikke kjørt bilen siden sist så nei, har ikke blitt kvitt vibreringen. Har på følelsen at svingarmsforingene bak bør byttes, samt at topplageret foran bør strammes ekstra godt til + en 4hjulskontroll da. Som mitt 1000 innlegg får jeg vel poste en liten update, er ikke mye spennende, bare en ny spiller og AUX kabel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 Lite som skjer her for tiden. Har enda ikke fått lakkert M3 sideskjørtene, pga mangel på penger.. Nå har vist vannpumpen røket også. Har fått montert StanceWorks sticker i frontruten og justert den 2cm lavere foran. Litt random bilder.. Heerlig å se vanndråpene ligge seg fint på bilen Er ikke mange cm fra bakken nå, ubrukelig lav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 du inser at bilen din er ubrukelig no ja jokke men den e jo rå så lav som den e selv om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå