BMWentusiasten Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 Fits the sticker though... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 Langt ifra ubrukelig lav er bare å legge om kjørestilen! leppa kan man bytte ut, så bare du holder deg unna å knuse bunnpanna så er det bare tut og kjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 Langt ifra ubrukelig lav er bare å legge om kjørestilen! leppa kan man bytte ut, så bare du holder deg unna å knuse bunnpanna så er det bare tut og kjør Tss, bunnpannen går an å bytte også... Feit bil, har sett den i området et par ganger. Mye ute å kjører om kveldene eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 La oss si det kommer et piggsvin I veien ka gjør du da med 5 mm bake klaring og du kommer I 120 igjenom svingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreV Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Han kan ikke kjøre 120 igjennom svinger så lav som den er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 La oss si det kommer et piggsvin I veien ka gjør du da med 5 mm bake klaring og du kommer I 120 igjenom svingen? Hører du ikke har kjørt lav bil før, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Sorry eg som skrev I fylla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Bilen må være så lav! form before function Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2012 Bilen må være så lav! form before function Ja! Skal senke enda mer, men det er en ting som hindrer meg, og det er hjulbuene. Bak så er den ganske høy. Så jeg må valse.. Usikker på hvor mye jeg må valse, men tror ikke det er snakk om mer enn 1cm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2012 Langt ifra ubrukelig lav er bare å legge om kjørestilen! leppa kan man bytte ut, så bare du holder deg unna å knuse bunnpanna så er det bare tut og kjør Tss, bunnpannen går an å bytte også... Feit bil, har sett den i området et par ganger. Mye ute å kjører om kveldene eller? Takk for det Sondre Tøft, er ikke så mye ute å kjører nei, står for det meste og koser seg i garasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Valsing er bare massering av buene, og sånt liker man jo:) må valse litt mer jeg også snart, skal jo få hjula enda lenger ut xD low is a lifestyle, som man sier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2012 Valsing er bare massering av buene, og sånt liker man jo:) må valse litt mer jeg også snart, skal jo få hjula enda lenger ut xD low is a lifestyle, som man sier! Sant det Er bare redd for at jeg må lakkere opp igjen hjulbuene hvis jeg skal valse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Neida, bare vær tålmodig, og ikke dra hardt til så trenger du ikke det! er ikke så vanskelig når du får prøvd deg litt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Liker stilen jokke! Har samme felgene selv! Men de er til salgs... har fått tak i skrudde rs'er og da skal bilen min helt til bunns. er deilig og kjøre lav bil, spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monssen91 Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Eg har valse , så du kan komme hernol du vil:D Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå