Gå til innhold

Min E36 Coupé '93 Solgt..

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 499
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Langt ifra ubrukelig lav ;) er bare å legge om kjørestilen! :) leppa kan man bytte ut, så bare du holder deg unna å knuse bunnpanna så er det bare tut og kjør :)

Tss, bunnpannen går an å bytte også... :D

Feit bil, har sett den i området et par ganger. Mye ute å kjører om kveldene eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen må være så lav! form before function ;)

Ja! 8) Skal senke enda mer, men det er en ting som hindrer meg, og det er hjulbuene. Bak så er den ganske høy. Så jeg må valse.. Usikker på hvor mye jeg må valse, men tror ikke det er snakk om mer enn 1cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt ifra ubrukelig lav ;) er bare å legge om kjørestilen! :) leppa kan man bytte ut, så bare du holder deg unna å knuse bunnpanna så er det bare tut og kjør :)

Tss, bunnpannen går an å bytte også... :D

Feit bil, har sett den i området et par ganger. Mye ute å kjører om kveldene eller? :)

:P

Takk for det Sondre :D Tøft, er ikke så mye ute å kjører nei, står for det meste og koser seg i garasjen. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valsing er bare massering av buene, og sånt liker man jo:) må valse litt mer jeg også snart, skal jo få hjula enda lenger ut xD :P low is a lifestyle, som man sier! ;)

Sant det 8) Er bare redd for at jeg må lakkere opp igjen hjulbuene hvis jeg skal valse.. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...