Gå til innhold

Min E36 Coupé '93 Solgt..

Share

Anbefalte innlegg

Hentet du denne i Sauda ?

Denne er eid av en entusiast som har tatt veldig godt vare på den.

Det er kona som har brukt denne, så den er heller ikke herjet med.

Liker fremgangen, selv om jeg synes E36 er penere uten vinge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 499
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hentet du denne i Sauda ?

Denne er eid av en entusiast som har tatt veldig godt vare på den.

Det er kona som har brukt denne, så den er heller ikke herjet med.

Liker fremgangen, selv om jeg synes E36 er penere uten vinge.

Hentet den i Sauda ja, vet at den var eid av en entusiast, men den er fortsatt eid av en BMW-entusiast ;)

Jeg syntes vingen er kjempefin på bilen jeg, skal få tatt noen flere bilder etterhvert, men det er jo selvfølgelig en smakssak ;)

Nav vil ha det helt fint med spacer, har lest mange tråder på StanceWorks ang den tema og det er bare en myte, Hjullager er slitedel, og de som klager på det bør skifte delene oftere før de går til syden.

Men ser bra dette ellers, stå på :)

Ah oki, trodde alltid at det slet litt ekstra, men igjen, føler dette er ting jeg prioriterer litt mindre enn deler som f.eks M3 lister, nye skilter og ting som hever bilens utseende, syns felgene faktisk er veldig fine på bilen sånn som de er nå.

dette blir tøft:D koed du bestillte potte da?:P

Hehe ja :D

Kjøpte potten fra ebay.co.uk, kjøpte det for 2800,- med frakt med DHL. Sparer vel over 1500,- på det enn å kjøpe fra koed :P

Fikk 2000,- på konto idag, og det blir vel noen nye deler, noen som har noen tips til hva jeg burde kjøpe? ;)

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vell, god "poke" goes a looong way, når du har hjulene på kanten med skjermbuene får bilen en massiv nedplantet utseende, som bare lar deg undre hvorfor gjør den det. Når felgkanten er på lik linje med skjermen. Her er en fin eksempel av hva jeg mener. Gir deg bare noen tips, liker bilen din så godt vettu :P

3991481493_1c8746fd0d_o.jpg

endre: 2000spenn, vel, får ikke mye ytelse for de pengene, men M3 speil og få dørhåndtakene lakkert med det samme vil gjør seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tenker ikke ytelse for de pengene. M3 speil koster meg 2000kr uten lakk, og dørhåndtakene er fin i svart ;)

Tenker meg det blir nye skilt hvertfall :D

Effektanlegget er komt til Norge nå! Gledarr meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Dere skal få bilder nå! Har mine dager der jeg faktisk ikke gidd å oppdatere tråden min, jeg vet, latskap på høyeste nivå :P

Jeg liker scorpion-lyden bedre... men den er vesentlig dypere enn eisenmann da? Vet ikke om du hørt det anlegget som Lars hadde på 328'en en liten stund?..

Tja, vil si den er dypere enn Eisenmann, lyden av Scorpion er helpervers!! 8) Ja, hørte og satt på med Lars når han hadde dette på bilen sin, husker ikke heelt, men det ligner veldig mye det jeg har iforhold til det han hadde, ikke like mye resonans inni som hans mener jeg :)

Har også fått montert CCFL angel eyes, ble veldig bra ;)

o50uiqe5cmm7ckxh9ruw.jpg

t2sqbdkud45w9waoh3ps.jpg

hc17r9pkfct2ruwueonz.jpg

z0hyvh2x0qx6qfkw6iba.jpg

d1alp3iehvt5djz7uevt.jpg

56k5ufzbojq2xb4dcxw0.jpg

h0neqqupips26dnood5u.jpg

gog85fqr1wbxavtx1dmq.jpg

8k4gf6fitmr39o4ciiil.jpg

7wxsjdrfu44uomtogmgl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...