Spiff Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 har du satt AE ringa bak glassa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 18, 2011 Forfatter Share Skrevet September 18, 2011 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Ja! Ble jækla bra med AE, koster ingenting heller fra ebay å ja må nesten inn å sjekke selv nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Blir bra denne bilen din må jeg si. Tror jeg skal gjøre som deg å sette ringer i orginallykter, isteden for disse gs lyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 19, 2011 Forfatter Share Skrevet September 19, 2011 Takk Ja, ble positivt overrasket over ringene, ser helt rått ut på kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 har du satt AE ringa bak glassa? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 20, 2011 Forfatter Share Skrevet September 20, 2011 jotakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 ville gjort noe med de brennkvikt... ser jo ikke ut med de BAK glassene.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 ville gjort noe med de brennkvikt... ser jo ikke ut med de BAK glassene.... Ser ikke ut uansett MYE finere uten de ringene... Forstår ikke at folk liker det enda Men ellers kommer bilen seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 20, 2011 Forfatter Share Skrevet September 20, 2011 ville gjort noe med de brennkvikt... ser jo ikke ut med de BAK glassene.... Fikk jo ikke av lensene, så derfor måtte jeg montere dem utenpå har du noen tips til å få av de to runde glassene inni? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 ville gjort noe med de brennkvikt... ser jo ikke ut med de BAK glassene.... Fikk jo ikke av lensene, så derfor måtte jeg montere dem utenpå har du noen tips til å få av de to runde glassene inni? Skjære limkantene med en kniv. På mine lykter var det 4 klatter ned lim på forskjellige plasser. Om ikke e huska feil tror e at e varma opp der det var limt:p sifra om du ikke forstår:p er ikke flink å forklare:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 ville gjort noe med de brennkvikt... ser jo ikke ut med de BAK glassene.... Fikk jo ikke av lensene, så derfor måtte jeg montere dem utenpå har du noen tips til å få av de to runde glassene inni? fjerne limet rundt kanten... tar 10 sekunder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 20, 2011 Forfatter Share Skrevet September 20, 2011 ville gjort noe med de brennkvikt... ser jo ikke ut med de BAK glassene.... Fikk jo ikke av lensene, så derfor måtte jeg montere dem utenpå har du noen tips til å få av de to runde glassene inni? fjerne limet rundt kanten... tar 10 sekunder... liker hvor sur du virker uansett, prøvde å kutte av silikonen, men det løsnet ikke, men skal få tatt av lyktene og prøvd engang til, personlig syns jeg ikke det ser så stygt ut med de på utsiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 Hehe Etter endel år her på dette forumet, tror jeg at jeg har blitt bitt litt av den derre gammelmannsbasillen desverre har vært borte herfra i nesten 2 år, pga "drittunger" men tenkte å gi det en ny sjangse nå... bare bruk et skrujern/en kniv og vipp glasset ut... bare bøy de plast "klemmene" til siden... tror jeg har en DIY på dette et sted... skal søke litt her var den gitt! viewtopic.php?f=1&t=69783&hilit=DIY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 20, 2011 Forfatter Share Skrevet September 20, 2011 Haha det er ikke bra Men jeg har ingen "klemmer" på sidene, jeg hadde bare glasset innpå også grå silikon rundt, prøvde forsiktig å vippe med en kniv, men skal ikke mye til for å lage hakk i glasset..men skal lese den tråden, takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå