Steffen89 Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Byttet til sommerdekk i dag, og fikk en smell rett i tryne kan du si.. Har kjent det riste litt i forstillingen min litt fra og til, men ikke mer enn at det har vært litt is i felgene mine.. Men var nok litt mer enn som så, høyre foran hadde jeg en stabstag som hang og slang, bære kulene mine er slarkete, foringen på bærearmene er modene for utskiftninger, så bytter alt av slite deler i forstillingen, men er vel like greit å ta bak også, da jeg er i farta.. Hva har dere av erfaringer med GS-Preformance foringer? Det sitter nå orginale bruer, er det noe forskjell da jeg setter på m-tech iforhold til innfestninger, bør jeg sette på GS-Preformance foringer også her? Hvor mye gjør det på sporing og stabilitet? Har vist at jeg har litt dårlige bremser, men har venta til det ble litt varmere før jeg begynte med det, da både skiver og klosser begynner å bli modene for utskiftning. Har sett på slissa og borra skiver, på GS, samt redstuff klosser får man satt i "bremsebelegg" sensoren i disse? eller må det kobles ut? Jeg kjører nå med 265/30-19 ET46 og 235/35-19 ET43, og det subber litt høyre bak i dumper da en har 100km/t, men ikke noe stor sak, men foran derimot, ser det jo ut som om bilen går på stylter, så vil ha den ned noe, og stive den av litt bak. Hva bør jeg kjøpe, forutenom at det skal koste en million.. K-SPORT black evolution er det noe? eller finnes det noe i ca den prisklassen der jeg kan justere det hardere bak? For den vil vel bli minimum 20mm lavere bak også, må eventuelt valse buene bak. Kjempe glad om noen gir meg noen tips og linker, da jeg skal bestille/hente deler på Mandag, da jeg ikke gidder å kjøre mer med det som er nå... Vet jo hva jeg må bytte, men handler jo litt om pris og hva man får for pengene sine, for det er jo ikke noe kjempe racerbil. har bygget om turbo, men har planer om å bytte motorfester og omprogrammere den litt etterhvert men det får komme tilslutt. Må Lakkere opp igjen endel og sånn først, da det er litt steinsprut her og der.. Bilde ifra i fjord Syntes egentlig høyden bak er sånn akkurat passe, men må ned foran. Med vintersko Skal lage en tråd da jeg setter igang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen89 Skrevet April 2, 2011 Forfatter Share Skrevet April 2, 2011 Ingen som har en liten mening her engang??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Det høres riktig ut det du skriver. Skift det som er defekt eller det som er på vei til å gå i sykker, da slipper du å ta en 4-hjulkontroll 1-2 mnd etter enda engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen89 Skrevet April 2, 2011 Forfatter Share Skrevet April 2, 2011 Ja, jeg bytter alt jeg, når en først er igang så er det lite om å gjøre. Da kommer den jo til å bli som en drøm igjen da, har planer om å kjøpe M3, men må nok desverre vente til dette ungdoms tillegget forsvinner! 47,000 går ikke ann å betale i året, så får håpe jeg klarer å vente når den blir tight å fin igjen;) Men er det kun Spax som har noe som kan brukes, for at det ikke skal bli så lavt at det bare vil subbe?? Di leverer 20-60 senk, kan ikke slippe ned mer enn 20 til bak der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Det vet ikke jeg. Men vil tro du kan senke mer enn 20mm du må bare få rett innpress på felgene samt at du ikke har for stor dimensjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen89 Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 Liker store felger! Vil ikke ha den så sinnsykt lav, vil bare at hjulene flukter med buene. Er jo ikke mer enn 11 ET mer enn Orginalt, er jo yttersiden som subber, når jeg har fart der det er litt ujevnt.. Skulle vært enig med deg om jeg hadde hatt Et 25 liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Ja, nei jeg vet ikke. Jeg har 5 serie så jeg kan ikke så mye om 3 serien. Rart at ikke noen andre ser tråden og gidder å svare mht dekkdimensjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen89 Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 Dem er nok i polerings modus skjønner jeg, har vel noen timer med det jeg også, da jeg skal ta begge to, detta Jævla saltet er ikke noe snilt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 nu vet ikke jeg noe om gs performance deler men meyle deler skal gi bedre handling..koster noe mer en "orginale" alternative deler.Så det spørs jo hva du er ute etter egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen89 Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 Jeg sparer ikke noe på å kjøpe noe jeg ikke er fornøyd med! Dessuten står bilen på Bukk ferdig demontert nå, så er heller det at jeg skal ha deler helst i går! Ikke det at det er superviktig, har tross søt to bmwer til å ta av, men liker å gjøre meg ferdig når jeg har begynt.. Bytter alt utenom traversen og kallippere, bestilt overhalingsdeler, skal sandblåses og lakkeres opp igjen. Setter på m-tech bærebruer, kommer på tirsdag(Orginalt), spax RSX senk, redstuff, black diamond eller noe slissa skiver, se hva jeg får tak i morgen, camberstag preformance, evt gs performance foringer, kommer enn på leveringstid, k-sport tårnjustering.. +++ Går med noen tusen nå tror jeg, men liker å gjøre ting skikkelig.. Skal også gjøre noe med motorfester før det blir gjort noen oppgraderinger på motoren. Så får en reise på firhjuls kontroll og bt, før jeg eventuelt må valse, skal lakkere opp igjen litt stein sprut og greier lell.. Vet ikke helt hvor mye som skal gjøres med motor ennå, protrim smikka ihvertfall i ei ny snelle, men lurer på å sette på større waste gate, overtale diesel pumpe, programmere om hjernen, fjerne katten og flytte litt på pedalreaksjonen.. Hadde kun bruke av lønna på dette, så får ta understellet og det kosmetiske nå først, så får en ta tuning neste mnd.. Btw! Noen som har sort sportskinn stoler til salgs eller vil bytte i vanlige sort skinn med el korsryggstøtte med penger imellom, GI EN LYD! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå