Gå til innhold

Skinntrekk til bilseter, Noen erfaringer?

karl92
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg tenker på og gå til anskaffelse av ny bil. Jeg har nå skinnseter i bilen og jeg syntes det får bilen til og se en hel del mer lukseriøs ut, og jeg kunne derfor tenke meg og ha det i en potensiell ny bil også.

Saken er den at mange av de aktuelle bilene vanligvis ikke kommer med skinnseter, så da lurer jeg på om noen har noen erfaringer med skinnsetetrekk? Ser det ekte ut, eller er det pølsete og fælt? Noen tips på hvor jeg kan få kjøpt det? Jeg ser forestten at de selger skinnsetetrekk på bilextra, noen som har prøvd disse?

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes sikkert salmakere rundtom som kan lage skinntrekk basert på dine originale trekk. Det koster sikkert en del men forestiller meg at det kan bli billigere om du demonterer og trekker opp igjen selv. Har dog ingen erfaringer med dette så det er bare en ide som kan være verdt å sjekke ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Ja Schmeidemann sin var dyr nok da... Men tipper det er topp kvalitet som du sier.

Wicky124, fordi bilene det er snakk om skjelden kommer med skinninteriør og fordi de få som har skinn koster flere ti-tusener ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...