Gå til innhold

bmw e30, godkjenning, dokumentasjon chassi

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva slags dokumentasjon bruker dere som godkjenner e30 med s50 osv? dreier seg om e30 320 1985.

har sjekket med m3 og 320is rå chassi dele nr men de stemmer ikke helt.

noen tips? har fått godkjent søknad men sliter litt med og finne dokumentasjon på at rå chassi er likt m3 eller andre e30r med en del effekt.

Skrevet

Jeg sa jo det til deg ista. Alpina kom aldri med mer en 26xHk og når du skal ha 286hk så kan du ikke bruke noe fra Alpina.

Hartge H35 kom med 330 Hk, det skal ligge et dokument med TUV om Hartge H35 i den mailen jeg sendte til deg..

Skrevet

Har mer tro på h35 dokumentasjon enn å prøve seg på m3 råkaross, da dette faktisk ikke er likt i det hele tatt.

Skrevet

har fått godkjent søknaden, og må dokumentere at chassiet er tilsvarende e30 m3 det er det de har sagt, og så vidt jeg vet finnes det ingen forsterkninger i e30 m3 chassiet

Skrevet
man får da godkjent e30 6er til e30 m3, så da bør vel jeg få dette dokumentet en plass også..

Det er en helt annen sak når man bygger om til en modell levert originalt fra BMW.

Det du bygger om til har aldri vært levert fra BMW.

Skrevet
man får da godkjent e30 6er til e30 m3, så da bør vel jeg få dette dokumentet en plass også..

Det er en helt annen sak når man bygger om til en modell levert originalt fra BMW.

Det du bygger om til har aldri vært levert fra BMW.

det er da over hode ikke relevant, har fått søknaden godkjent, og klart signal til og bygge.

må bare dokumentere at chassiet tåler like masse som e30 m3!

Skrevet

Hvordan skal du få dokumentert at et vanlig e30 chassis tåler like mye som et m3 chassis?

Bmw gir ikke ut noen info på dette.

Jeg har fått godkjent 316 til m3(s14), og det med hjelp fra 320is.

Det at du har fått klarsignal til å bygge bare du dokumenterer at chassiset er tilsvarende e30 m3 er bunn og i grunn det samme at du kan glemme hele greia, du får ikke dokumentert det fordi det ikke er det samme.

Skrevet
Hvordan skal du få dokumentert at et vanlig e30 chassis tåler like mye som et m3 chassis?

Bmw gir ikke ut noen info på dette.

Jeg har fått godkjent 316 til m3(s14), og det med hjelp fra 320is.

Det at du har fått klarsignal til å bygge bare du dokumenterer at chassiset er tilsvarende e30 m3 er bunn og i grunn det samme at du kan glemme hele greia, du får ikke dokumentert det fordi det ikke er det samme.

ja, da kan vel jeg også ta utganspunkt i 320is, men dette chassiet har ikke samme dele nr som vanlig e30. så hvordan fikset du det?

har da heller ikke sagt at den er godkjent, når man har klarsignal trenger man ikke glemme hele greia nei.

har fått lov til og ha 286hk og tillatelse til og registrer ned sitteplasser

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...