can92 Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Hei! Visste ikke helt hvor jeg skulle poste den her men endte opp her.. Akkurat nå sitter jeg på iphonen og poster dette her på grunn av at internettet her rett og slett ikke funker når jeg skal på bimmers.. Alle andre nettsider funker, men så fort jeg skal inn på bimmers, så klarer den ikke å laste inn siden! Er veldig irriterende og måtte sitte på mobilen, når jeg har pc rett ved siden av meg.. Noen som har noe tips om hvordan jeg kan fikse det ? Takk på forhånd Vet det ikke er noe galt med pcn, for når jeg bruker Wi-Fi på iphonen og kobler til nettet, kommer jeg ikke inn på bimmers ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 må være noe i nettleseren din eller brannmur, har du typisk no internet security programer ? prøv en annen nettleser først, prøv å ping bimmers.no gå på start > kjør > skriv CMD trykk enter! skriv ping www.bimmers.no Se om den svarer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 Har ikke noe Internett security program men jeg kommer meg ikke inn på bimmers så fort jeg logger på det trådløse nettverket fra mobilen heller.. Skal prøve det du sa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 må være noe i nettleseren din eller brannmur, har du typisk no internet security programer ?prøv en annen nettleser først, prøv å ping bimmers.no gå på start > kjør > skriv CMD trykk enter! skriv ping http://www.bimmers.no Se om den svarer Har nå prøvd det du sa det som står er : Pinger www.bimmers.no [212.20.196.86] med 32 byte data Forespørsel avbrutt Forespørsel avbrutt Forespørsel avbrutt Forespørsel avbrutt Pakker: sendt=4 mottat=o tapt =4 Noen som vet hva jeg må gjøre ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Da er det noe med nettet/brannmuren ihvertfall. Prøv å skriv: "ping vg.no" istedet. Da får du antakeligvis et helt annet resultat? Eller en annen side du får tilgang til til vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 Prøvde vg faktisk å da ble det et helt annet resultat ja men med bimmers så går det ikke.. Noen som vet årsaken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Horcas Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Prøv og trykk : "tracert http://www.bimmers.no" og se hvor det stopper opp.. Du skal nå kunne se alle "hopp" fra pc til den aktuelle siden og se hvor det stopper opp... Prøv også å deaktiver virusprogrammet og brannmuren din.. Kan også være noe oppsett i routeren din som ikke er som det skal, prøv og sett denne tilbake til fabrikk innstillinger forså og sette den opp pånytt igjenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 Prøv og trykk : "tracert http://www.bimmers.no" og se hvor det stopper opp..Du skal nå kunne se alle "hopp" fra pc til den aktuelle siden og se hvor det stopper opp... Prøv også å deaktiver virusprogrammet og brannmuren din.. Kan også være noe oppsett i routeren din som ikke er som det skal, prøv og sett denne tilbake til fabrikk innstillinger forså og sette den opp pånytt igjenn Prøvde det første du skriver om der.. Og alle gangene så fikk jeg denne beskjeden: Forespørsel avbrutt. Prøvde og skru av brannmur og virus programmet hjalp ikke.. Prøvd på Mozilla, IE og google chrome Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Prøv og trykk : "tracert http://www.bimmers.no" og se hvor det stopper opp..Du skal nå kunne se alle "hopp" fra pc til den aktuelle siden og se hvor det stopper opp... Prøv også å deaktiver virusprogrammet og brannmuren din.. Kan også være noe oppsett i routeren din som ikke er som det skal, prøv og sett denne tilbake til fabrikk innstillinger forså og sette den opp pånytt igjenn Prøvde det første du skriver om der.. Og alle gangene så fikk jeg denne beskjeden: Forespørsel avbrutt. Prøvde og skru av brannmur og virus programmet hjalp ikke.. Prøvd på Mozilla, IE og google chrome Er vel ikke sperra fra routeren? Noen som har vært pøbel å blokkert bimmers.no? Isåfall er det bare å logge seg inn på routeren å se. Om du bor alene er dette meget lite sannsynlig da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 Prøv og trykk : "tracert http://www.bimmers.no" og se hvor det stopper opp..Du skal nå kunne se alle "hopp" fra pc til den aktuelle siden og se hvor det stopper opp... Prøv også å deaktiver virusprogrammet og brannmuren din.. Kan også være noe oppsett i routeren din som ikke er som det skal, prøv og sett denne tilbake til fabrikk innstillinger forså og sette den opp pånytt igjenn Prøvde det første du skriver om der.. Og alle gangene så fikk jeg denne beskjeden: Forespørsel avbrutt. Prøvde og skru av brannmur og virus programmet hjalp ikke.. Prøvd på Mozilla, IE og google chrome Er vel ikke sperra fra routeren? Noen som har vært pøbel å blokkert bimmers.no? Isåfall er det bare å logge seg inn på routeren å se. Om du bor alene er dette meget lite sannsynlig da. hei. Han jeg leier av har gitt oss passordet til nettet hans, så vi bruker det jeg tviler veldig sterkt på at det er han som har sperra siden.. Men kan jeg sjekke disse innstillingene på pcn min, eller må jeg være på hand pc? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Gå inn i CMD igjen. Skriv 'ipconfig' Så ser du på standard gateway. Skriv den adressen inn i en ny internettside. Da skal du komme inn på routeren. Er det passord på den, så er det ofte det er "admin" som brukernavn og passord (ikke alltid!) Da skal du ha tilgang til routeren, og kan se om du blir noe klokere av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Er vel ikke sperra fra routeren? Noen som har vært pøbel å blokkert bimmers.no? Isåfall er det bare å logge seg inn på routeren å se. Om du bor alene er dette meget lite sannsynlig da. hei. Han jeg leier av har gitt oss passordet til nettet hans, så vi bruker det jeg tviler veldig sterkt på at det er han som har sperra siden.. Men kan jeg sjekke disse innstillingene på pcn min, eller må jeg være på hand pc? Om du er tilkoblet nettet/routeren hans, ja da kan du det fra din egen pc. Vet ikke hvilken router dere har, men jeg vet at D-Linkene jeg har vært borti er adressen for å komme seg inn: 192.168.0.1 (eller gjør det som Chris_ sier) og standard brukernavn er admin eller administrator og det er ikke passord. Eventuelt kan passordet være admin eller administrator. Dette er kun standardinnstillinger og kan hende er byttet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 Belkin routerer er det han har men koden var ingen av de dere kom med så må nok være endret :/ er det noen annen måte å fikse dette på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Men var det ikke din router du ikke kom inn med? Om du kommer inn gjennom routeren hans, så skal du ikke fikle med den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå