ThorU Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 På forrige EU kontroll fikk jeg 2 er feil på "Hovedforing fremre høyre side sluppet i vulk". Problemet er at jeg ikke klarer å se om det faktisk er traversforingen eller en annen som de mener. Her er bilde av den aktuelle traversforingen: Fra den ene siden Fra den andre siden Her er de to bakre traversforingene etter at jeg skrudde av bolten som går gjennom dem Svingarmsforingen på høyre side ser slik ut, så mistenker at det kanskje kan være denne de mener. Har prøvd å snakke med verkstedet tidligere, men fikk ikke noe godt svar, så skal prøve igjen i morra. Noen som har en formening om traversforingen må byttes eller om det er svingarmsforingen de mener? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThorU Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 Snakket med verkstedet som tok kontrollen og foringen de mente var svingarmsforingen. Så da var den saken grei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Traversforinger sjekkes ved å ha bilen jekket opp mens man jekker opp traversen, da ser man om foringene slipper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå