Gjest Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Har blitt sendt ut en sms med info. Dette er en påmindelse. Nedre rommen 5. oslo\stovner. Blir hoved vekt på div skinn pleie\farging. møt opp for GODE tilbud og en hyggerlig kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Hører vi i Drammensområdet til ØST? Eller er dette spesielt inviterte siden det går på sms? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Det at det kommer ut på sms er tilbud til bmwccn øst avdelingens medlemmer og enn er da nødt til sende øst avd en e-post for å si ifra om enn ønsker motta dette. Bmwccn Øst avdelingen dekker fylkene Oslo, Akershus og Buskerud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 her ser man hva som er feil med klubben....Må et mye bedre system til for å få ut info... Blir teit at man skal sende en epost for å skrive seg på en sms liste. tør banne på halvparten ikke har hørt om dette. Når man melder seg inn bør det bli et mye bedre system hvor man kan velge hvordan man vil motta informasjon. Noen ønsker kanskje ikke info om forskjellige ting, mens andre ønsker det.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Noen som vet hvilken e-post jeg skal sende til? Kan vel ikke bry Joachim med alt, heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 her ser man hva som er feil med klubben....Må et mye bedre system til for å få ut info... Blir teit at man skal sende en epost for å skrive seg på en sms liste. tør banne på halvparten ikke har hørt om dette. Når man melder seg inn bør det bli et mye bedre system hvor man kan velge hvordan man vil motta informasjon. Noen ønsker kanskje ikke info om forskjellige ting, mens andre ønsker det.... 1.Nå må du sette deg inn i hvordan ting fungerer før du kritiserer. Øst avdelingen er ikke hele klubben! Enn har et sentralt bmwccn som igjen også har avdelinger i diverse fylker. 2. Innmelding skjeer ikke via avdelingene selv om det har sjedd at avdelinger har tatt på seg denne jobben i et par tillfeller. SMS var bare ment som ekstra greie. Folk forandrer jo tlf i hytt og pine og enkelte ønsker ikke få masse meldinger bestandig uten eget ønske. Klart nå kunne det sikkert vært avkryssning for dette i innmeldings skjema men dessverre har det ikke vært oppdatering på mange år. Du får foreslå dette for hovedstyret. Edit: SMS har i tråder vært nevnt i FF via artikler under øst avdelingen sider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Noen som vet hvilken e-post jeg skal sende til? Kan vel ikke bry Joachim med alt, heller? Hva hjelper det å sende det til Joachim ??? Jeg nevnte bmwccn øst avdelingen. Kim som har lagt ut denne tråden og sitter i styret for øst avdelingen kan sikkert hjelpe deg med riktig adresse å sende til, da jeg er usikker på om ost@bmwccn.no fungerer for tiden etter kræsj med bmwccn sin harddisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Alle som har registrert sitt tlf nr når de meldte seg inn i bmwccn og bor i en av de tre fylkene får sms. har du lyst på sms send en mail til ost@bmwccn.no du kan også sende til eottis@start.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 her ser man hva som er feil med klubben....Må et mye bedre system til for å få ut info... Blir teit at man skal sende en epost for å skrive seg på en sms liste. tør banne på halvparten ikke har hørt om dette. Når man melder seg inn bør det bli et mye bedre system hvor man kan velge hvordan man vil motta informasjon. Noen ønsker kanskje ikke info om forskjellige ting, mens andre ønsker det.... 1.Nå må du sette deg inn i hvordan ting fungerer før du kritiserer. Øst avdelingen er ikke hele klubben! Enn har et sentralt bmwccn som igjen også har avdelinger i diverse fylker. 2. Innmelding skjeer ikke via avdelingene selv om det har sjedd at avdelinger har tatt på seg denne jobben i et par tillfeller. SMS var bare ment som ekstra greie. Folk forandrer jo tlf i hytt og pine og enkelte ønsker ikke få masse meldinger bestandig uten eget ønske. Klart nå kunne det sikkert vært avkryssning for dette i innmeldings skjema men dessverre har det ikke vært oppdatering på mange år. Du får foreslå dette for hovedstyret. Edit: SMS har i tråder vært nevnt i FF via artikler under øst avdelingen sider. Greit nok det, her jeg bor har vi ikke noen underavdelig i det hele tatt og jeg får derfor heller ikke noe informasjon. Eneste er det i Fahrfreude. Bare etterlyste bedre informasjon generelt. Ta isbanetreffet som var nå i mars. Jeg fikk ingen informasjon om dette utenom via forumet til bmwccn. Jeg var tilfeldigvis innom forumet, og så det da. Hadde det gått en 2-3 uker mellom hver gang jeg er inne der hadde jeg ikke fått det med meg... Så ja, jeg får ta å sende en mail til hovedstyret angående bedre informasjon. Men jeg tar det egentlig som en selvfølge at man i 2011 skal kunne forvente å få informasjon på mail osv angående viktige treff. Jeg regner med dette blir mye bedre med de nye sidene, og at man da har muligheten til å administrere sitt eget medlemskap og stille inn hva man ønsker av info osv, samtidig som BMWCCN generelt blir bedre til å sende ut informasjon og aktivt prøver å dra med alle medlemene. For jeg tror det er mange passive medlemer som egentlig kunne tenkt seg å være med på treff osv..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 3Min fra der jeg bor, kommer helt sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 her ser man hva som er feil med klubben....Må et mye bedre system til for å få ut info... Blir teit at man skal sende en epost for å skrive seg på en sms liste. tør banne på halvparten ikke har hørt om dette. Når man melder seg inn bør det bli et mye bedre system hvor man kan velge hvordan man vil motta informasjon. Noen ønsker kanskje ikke info om forskjellige ting, mens andre ønsker det.... 1.Nå må du sette deg inn i hvordan ting fungerer før du kritiserer. Øst avdelingen er ikke hele klubben! Enn har et sentralt bmwccn som igjen også har avdelinger i diverse fylker. 2. Innmelding skjeer ikke via avdelingene selv om det har sjedd at avdelinger har tatt på seg denne jobben i et par tillfeller. SMS var bare ment som ekstra greie. Folk forandrer jo tlf i hytt og pine og enkelte ønsker ikke få masse meldinger bestandig uten eget ønske. Klart nå kunne det sikkert vært avkryssning for dette i innmeldings skjema men dessverre har det ikke vært oppdatering på mange år. Du får foreslå dette for hovedstyret. Edit: SMS har i tråder vært nevnt i FF via artikler under øst avdelingen sider. Greit nok det, her jeg bor har vi ikke noen underavdelig i det hele tatt og jeg får derfor heller ikke noe informasjon. Eneste er det i Fahrfreude. Bare etterlyste bedre informasjon generelt. Ta isbanetreffet som var nå i mars. Jeg fikk ingen informasjon om dette utenom via forumet til bmwccn. Jeg var tilfeldigvis innom forumet, og så det da. Hadde det gått en 2-3 uker mellom hver gang jeg er inne der hadde jeg ikke fått det med meg... Så ja, jeg får ta å sende en mail til hovedstyret angående bedre informasjon. Men jeg tar det egentlig som en selvfølge at man i 2011 skal kunne forvente å få informasjon på mail osv angående viktige treff. Jeg regner med dette blir mye bedre med de nye sidene, og at man da har muligheten til å administrere sitt eget medlemskap og stille inn hva man ønsker av info osv, samtidig som BMWCCN generelt blir bedre til å sende ut informasjon og aktivt prøver å dra med alle medlemene. For jeg tror det er mange passive medlemer som egentlig kunne tenkt seg å være med på treff osv..... Jeg er ikke uenig med deg at informasjon er viktig og at dette er noe som burde kunne vært bedre. Nå må jeg også si at øst avdelingen har blitt flinkere både på aktiviteter, informasjon gjennom FF, fora bmwccn, bimmers.no, sms og jungeltelegrafen. Like fullt klarer folk å si de ikke hadde fått dette med seg. Da lurer jeg egentlig på om intressen egentlig er til stede???? Husk at det finnes terminliste i FF også men klart den fanger ikke opp alle treff i regi bmwccn eller endringer. Er så enig med deg at håpet om bedre funksjonaliteter på http://www.bmwccn.no som kansje admin av profil/medlemskap kommer på plass med nye forumet. Jeg tror forumet med tid vil forenkle hoved styrets arbeide og gi flere muligheter for underavdelingene. Tilbake til topic i tråden håper jeg at tiden strekker til så jeg får kikket innom. Var veldig intressant sist med farging av seter. Kan anbefalle reise på disse treffene/info timene hos Remitek . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 hmm..kan man komme selv om man ikke er medlem i ccn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik O Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Alle er velkommne til dette treffet. De som har planer om innkjøp av produkter denne kvelden, kan gå inn på http://www.autoboss.no og skrive opp produktnr. osv for å gjøre det litt enklere for Remitek. For veibeskrivelse kan dere også besøke http://www.remitek.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Hvordan er det hvis man skal ha produkter til skinnfarging da, er det noe man kan bestille der? Har litt slitasje på sidestøtten på førerstolen som jeg kunne tenkt meg å farget opp, men man trenger vel en fargekode e.l. for dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik O Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 De skal ha alle orginal skinnfarger til BMW på lager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå