B85 Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Gjelder 525xi, o6 mod. Imorrest på tur til jobb fikk jeg først et batteri i displayet, feil med lading. Så begynte div. Å skje, abs slo seg av, beltestrammere, servo, girkasse gikk en slags off modus og girte ikke. 4x4 tegn, m.m. Vindusvisker gikk svær sakte de få gangene jeg brukte den. Er det laget slik at slikt slåes av for å gi nok strøm til å komme seg lengst mulig? Håper det er dynamo eller batteri som har tatt kveld og at d er meningen at alt kutter. Det har vært en rasle lyd fra rundt dynamo en par ganger på tomgang, så mistenker den. Skriver fra mob. Så får ikke søkt på gamle innlegg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Det er vel stor sannsynlighet for defekt dynamo. Ref skranglelyd fra dynamo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Glemte å si at det IKKE er laget slik for å spare strøm. Det er nok slik bilen reagerer med rar strøm/volt. Ikke helt heldig vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B85 Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 Er vell greiest å ringe bergingsbil hvis den ikke starter normalt når jeg er ferdig på jobb, noe jeg ikke kan innbille med den gjør Billigste dynamo sålangt er koed på ca. 5500, tror det var orginalvare. Gs har kampanje, 6300. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Sjekk koed.no de bruker å være VELDIG rimelig. Men det tar lengere tid da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B85 Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 Var koed som har til ca. 5500 med moms. Fikk pris på 6270 hos steinkjer bil, så da blir d vell noe det samme som koed hvis man tar med frakta. Blir det enkleste og siden jeg må dit og resette etter bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Ah, jeg så ikke det Men 6270,- er ikke så verst da, iom 5500 hos koed. Kjør på med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B85 Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 Da er bilen hentet og blir transportert til steinkjer på flatberger for bytte på torsdag på forsikringen sin regning, så tar de den med hjem igjen siden det er så fort gjort. Thumbs up for sjåføren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 På E6x er det faktisk slik at den kutter ut mye elektronikk for å spare strøm om det er lav spenning jo..varmeapparat etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Har du referanse på den, jeg har aldri hørt om det før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Ikke annet enn at bmw selv uttalte det til meg...kan jo hende dem kødder for alt jeg veit =P hehe Men trur nok det stemmer bra fordi jeg måtte selv kode inn nytt batteri i en e60 for å få varmeappratet ut av nødprogram da batteriet hadde kvelda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå