hagenisse Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Hvor lang er vålerbanen egentlig? Nye rudskogen blir jo 3.3 KM lang.. Får plass til mange biler på 3.3kilometer.. 3.4 tror jeg. Får en god del biler inn på det ja; men Rudskogen blir nok noe raskere. Som regel er det et større problem i organiseringen i depot enn det er ute på banen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 lørdag 29oktober eller søndag 30 oktober? Er ikked et litt sent med tanke på snø? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 Liten mix up ifra Rudskogen der ser jeg.. Skal få dobbelt sjekket dette. Ja, er det jeg er urolig for, men det er eneste alternativet, om vi skal ha en hel dag. Vi kan ta en ettermiddag feks. Da kan vi gjøre det så tidlig som i Juli. 18 eller 19'ende Juli.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Oktober er langt unna da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 Er veldig langt unna desverre, men sier jo sitt når Rudskogen nå er smekk fult fram til da.. Det er den eneste hele dagen vi kan få. Vi kan enten ta den dagen, eller 18/19 Juli. Det blir da bare en ettermiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Jeg stemmer for en ettermiddag!! Men skal prøve å være med uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå