Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har også jeg blitt utsatt for grovt skadeverk på mine biler igjen :evil:

I de siste dagene har en sort automatgira E36 sedan som bråker litt ekstra blitt gjentatte ganger observert i Asker på tyveritokt.

Denne gangen gikk det ut over Alpina B3 en min som må totallakkes etter diverse tyverier/herverk/skade.

Alle M -sidelistene ble tatt av med stor skrutrekker natt til i dag.

Grøftelysene og Mfangerlistene(alle) er tatt og det er gjort store skader på lakk hele veien rundt inn til metallet. Støtfangeren er forsøkt demontert og ødelagt og listverket stjålet.

De har også vært i hagen og under verandaen og endevendt det som ligger der av deler.

Noen som har tips, så vær grei å kom med det her eller på PM.

ER GRUNDIG LEI AV DETTE NÅ SIDEN DET ER TREDJE GANG PÅ TO ÅR!

IKKE NØDVENDIGVIS SAMME PERSONER, MEN NOEN SOM IKKE VET FORSKJELL PÅ MITT OG DITT OG DESUTEN OVERHODE IKKE HAR PEILING PÅ Å SKRU BIL.

SISTE INBRUDDSFORSØK I BILEN I VINTER VAR SÆRS AMATØRMESSIG OG KOSTET MEG LIKE MYE SOM EN GREI BRUKTBIL VILLE HA KOSTET.

TIPS MOTTAS.

P

Skrevet

Her er det bare og legge ut åte og sitte under verandaen med pumpe hagla og vente .

Når du har brent av en 7-8 skudd i bilen dems og litt rundt omkring så kommer dem ikke til bake .

Skrevet

Asker, Røyken og omegn er stort, men ikke større enn at dette KAN la seg nøste opp. Uten å si noe mer!

Vet at Shariff hadde en grei plakat på veggen i butikken.

Blir noe i den duren når jeg finner ut av noe.

Store skader på bilen og jeg er ikke blid.

Jeg har HELDIGVIS IKKE våpen i hus og om så var så blir de ikke brukt på listetyver og idioter.

Hvem FAEN er så dum å bruke skrutrekker for å ta av dørlister :?:

Hadde vedkommende IDIOT spurt, skulle han ha FÅTT DEM GRATIS da jeg skulle ha nye orginale lister anyway siden M lister ikke er originalt på min bil.

Hellakk koster 30,000 for svingende. Listene 800 kr?

Må da gi litt dårlig smak i munnen å sette disse på lørja si etter å ha herpet en strøken Alpina B3.

P

Skrevet

Håper du tar dem neste gang pedro! Sørg for at de ikke er i stand til å gå, eller gjøre noe sånt igjen. Som far min sier: Du skal ikke slå i hjel, bare 3/4 i hjel.. ;)

Skrevet

Jævlig å ha stelt og gnukket på en bil i to år for å få den ferdig til sommeren og treff, for så rett før bilen er klar for biltilsynet, finne den ribbet og vandalisert. I et ondt øyeblikk vurderte jeg åte opplegget.

Er heldigvis ikke istand til å gjennomføre det da jeg har mindreårige barn. Ikke alle stopper på 3/4 :x

Hørte av noen yngre gutter i nabolaget at jeg ikke er den eneste i Asker og omegn som har hatt "BMW venner på besøk".

Frontfanger

M lister

Grøftelys

Grill

Leppe

Div plast

Maks deler for tilsammen 15,000. Lakkskader for minst 30,000. Fy fillern. Hvor dum kan man bli?

Er vel noen som har peiling på hvem eieren til denne 3ern er!

Hadde vært fint å stilt de ansvarlige til rette :police:

Skrevet

Er jo ganske mange svarte E36 sedan i asker og bærum. Dog ikke med tomatgir, men skal høre litt rundt i miljøet om det er noen som kjenner til bilen.

Skrevet

konfronter dusten her på forumet via PM.. om han ikke kommer tilbake med delene og gjør opp for seg så annmelder du ham, og legger ut brukernavnet på forumet :P (om det er rett kar da)

Skrevet

Kjører sort BMW E35 Automat jeg :oops:

De har også vært i hagen og under verandaen og endevendt det som ligger der av deler

Da jeg leste dette tenkte jeg at det måtte ha vært noen som kjente til at det lå deler under verandaen :?

Skrevet

Yes

Han er en bekjennt og vet utmerket godt at jeg driver med BMW. MEN HVORFOR skrutrekker for å ta av listene?

Det er jo maks en 6 - 800 kr for ett sett brukte M lister som nå koster 1550 nye med rabatt. Hellakken koster vel godt over 30,000? Fanger, lykter. Gt leppe og dill er vel heller ikke det helt store.

Men han har nok lest tråden her luringen og vet nå at det jobbes for å verifisere at det er ham. Bilen hans ble observert på fredag og søndag og han bor ikke her. Han har også stjålet ting her før. Det kom han ikke helt heldig utav den gangen. Ikke sikkert det går så bra denne gangen heller.

Tyveriet blir nok ikke anmeldt, men kan bli.......

Jeg måtte nekte vedkommende som har vært utsatt for ham å dra hjem til tjuvradden. JEG VILLE IKKE BLI MED PÅ NOE JEG I VÆRSTE FALL KUNNE FÅ PÅ RULLEBLADET MITT SOM IKKE HAR EN PRIKK.

En tidligere arbeidskollega satt 3,5mnd og en kompis fikk 60,000 i bot og tre uker for å ha oppdratt en kar.

Kjipt å skulle fortelle ungene at det ikke blir ferie med pappa i år da han skal snekkre paller.

Men når det er sagt så kan det være jeg glemmer meg bort.

P

Sinna p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...