Gå til innhold

En liten sammenligning av Schmiedmann, GS og KOED

xibriz
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg handler konsekvent hos schmiedmann, grunnet meget god service og lave priser!

De har også mye varer på lager som ikke koed har i det hele tatt.

Rask levering har de også, det er også en bonus at bilen min står i ett verksted ikke så langt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Hvorfor ikke kjøpe direkte fra f.eks Tyskland om du har tid til å vente ca 10 dager? Kjøpte at par uorginale fjærer fra Tyskland som kom på totalt 739 kr med frakt og alt inkl.

Schmiedmann skulle ha 1275 kr for uorginale inkl. frakt. GS og Koed lå laaangt over, men mulig det var orginale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke kjøpe direkte fra f.eks Tyskland om du har tid til å vente ca 10 dager? Kjøpte at par uorginale fjærer fra Tyskland som kom på totalt 739 kr med frakt og alt inkl.

Schmiedmann skulle ha 1275 kr for uorginale inkl. frakt. GS og Koed lå laaangt over, men mulig det var orginale.

Fordi dersom det ikke er veeeldig billig i forhold til koed, schmiedmann eller gs så er det litt dritt med tanke på garanti, feillevering osv.

Da er det greit og bruke "lokale" forhandlere med god service :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

schmiedmann har jeg aldrig brukt. vært i butikken de hadde i skien en gang og handla vinduspussere til 800 kr. og fikk ikke kjøpe de delene jeg ville siden jeg ikke hadde riktig bil. skulle jeg ha alpina deler så måtte jeg ha en alpina.

Denne saken oppfatter du nok helt feil! Du skjønner det - ved deler av produktrekken fra Alpina kreves det at du fremlegger et gyldig Alpina chassisnr. Det har ingenting med at videreformidler (i dette tilfellet Schmiedmann) ikke ønsker å selge deg varer. Alle vil jo gjerne selge varer og dermed tjene penger på deg, men det er rett og slett et valg fra Alpina's side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...

Nå trengte jeg noen deler igjen, og sjekket selvsakt prisen hos alle 3 på nytt.

Denne gangen kom GS billigst ut.

Handleliste:

07129922436 Mutter (M10X1) org Ny

32131094100 Låsering mansjett org

33411124945 Låseblekk org

33411125664 Mutter (M22X1,5) org

62111376716 Pæreholder org

Priser inkludert frakt:

GS: 357,-

Koed: 423,-

Schm: 364,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det koster Vannvittig mye penger å ha et stort varelager, og schmiedmann har akkurat startet opp. Med tiden så kommer både delelageret til å bli større og leveringstiden bli kortere, men da må også folk være flinke til å bruke dem og sende forespørsler osv. Sjekk gjerne priser på koed og send tilbudet til schmiedmann så får du nok se at de gjør alt de kan for at du som kunde skal bli fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...