LasseEllingsen Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Handler bare på Schmiedmann da butikken er 5min unna der jeg bor Topp service også! javel finnes schimedmann i Bærum???? Tror ikke det finnes noen schimedmann, men det ligger en Schmiedmann der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Kjør forbi Bertel O. Steen, passer brua og ta til høyre helt nederst i veien, så ser du schmiedmann http://kart.gulesider.no/m/aMAEr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Jeg handler konsekvent hos schmiedmann, grunnet meget god service og lave priser! De har også mye varer på lager som ikke koed har i det hele tatt. Rask levering har de også, det er også en bonus at bilen min står i ett verksted ikke så langt unna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hufaz Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Hvorfor ikke kjøpe direkte fra f.eks Tyskland om du har tid til å vente ca 10 dager? Kjøpte at par uorginale fjærer fra Tyskland som kom på totalt 739 kr med frakt og alt inkl. Schmiedmann skulle ha 1275 kr for uorginale inkl. frakt. GS og Koed lå laaangt over, men mulig det var orginale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Hvorfor ikke kjøpe direkte fra f.eks Tyskland om du har tid til å vente ca 10 dager? Kjøpte at par uorginale fjærer fra Tyskland som kom på totalt 739 kr med frakt og alt inkl.Schmiedmann skulle ha 1275 kr for uorginale inkl. frakt. GS og Koed lå laaangt over, men mulig det var orginale. Fordi dersom det ikke er veeeldig billig i forhold til koed, schmiedmann eller gs så er det litt dritt med tanke på garanti, feillevering osv. Da er det greit og bruke "lokale" forhandlere med god service Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 schmiedmann har jeg aldrig brukt. vært i butikken de hadde i skien en gang og handla vinduspussere til 800 kr. og fikk ikke kjøpe de delene jeg ville siden jeg ikke hadde riktig bil. skulle jeg ha alpina deler så måtte jeg ha en alpina. Denne saken oppfatter du nok helt feil! Du skjønner det - ved deler av produktrekken fra Alpina kreves det at du fremlegger et gyldig Alpina chassisnr. Det har ingenting med at videreformidler (i dette tilfellet Schmiedmann) ikke ønsker å selge deg varer. Alle vil jo gjerne selge varer og dermed tjene penger på deg, men det er rett og slett et valg fra Alpina's side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xibriz Skrevet November 12, 2011 Forfatter Share Skrevet November 12, 2011 Nå trengte jeg noen deler igjen, og sjekket selvsakt prisen hos alle 3 på nytt. Denne gangen kom GS billigst ut. Handleliste: 07129922436 Mutter (M10X1) org Ny 32131094100 Låsering mansjett org 33411124945 Låseblekk org 33411125664 Mutter (M22X1,5) org 62111376716 Pæreholder org Priser inkludert frakt: GS: 357,- Koed: 423,- Schm: 364,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 12, 2011 Share Skrevet November 12, 2011 Også kan man godt betale 7 kroner ekstra for den supre servicen hos Schmiedmann da Ringer på en lørdag og de har delen på lager og siden han som var der skulle forbi Oslo etterpå, så tok han med delen og kjørte en omvei for å levere delen til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xibriz Skrevet November 12, 2011 Forfatter Share Skrevet November 12, 2011 Faktisk, så hadde ikke Schmiedmann en eneste del på lager fra listen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet November 12, 2011 Share Skrevet November 12, 2011 Det koster Vannvittig mye penger å ha et stort varelager, og schmiedmann har akkurat startet opp. Med tiden så kommer både delelageret til å bli større og leveringstiden bli kortere, men da må også folk være flinke til å bruke dem og sende forespørsler osv. Sjekk gjerne priser på koed og send tilbudet til schmiedmann så får du nok se at de gjør alt de kan for at du som kunde skal bli fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 Hvor mange rabatter får man hos koed da? Jeg har 20-25% hos GS. Hvordan har du fått denne rabatten ? Jeg handler for det meste på GS i Oslo å kunne tenkt med litt rabbatt der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå