Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til å senke bilen min og lurer på om det er noen så har vert borti å senke disse, skal ha bilen ned slik at dekket nesten går jevnt me skjermene.

Har 18" felger.

Hvor mye må jeg ned å vilket senkesett, fjærer anbefalles?

e1k7tck1daurj3qj90mi.jpg

y4m2688xiwrvsg3e87to.jpg

65je4ov8koslyybt8ngp.jpg

zknfebmwv8v05s068bza.jpg

1ccbrjzw2rcrft8kd7ch.jpg

rq9o01039jz89kol9lua.jpglbp8ffm0lor3wa7ewklc.jpg

Skrevet

jeg kjøpte meg 55-30 senk fra apex, dempere å fjærer i ett sett. jeg syntes det var noe forbanna søppel for å være helt ærlig. etter mine erfaringer skal jeg aldri mer kjøpe meg apex!. og jeg skal heller ikke kjøpe meg ujusterbart senkesett, for det er veldig greit å kunne justere på det. nå synes jeg bilen er alt for lav. så det senkesettet blir revet av bilen så fort jeg har mulighet til å kjøpe nytt.

fin e46 foresten:)

Skrevet

Jeg driver med det samme om dagen, har mer eller mindre bestemt meg for spax, tror en får mye for pengene der.. 28knepp på hardheten og det hele! Kjipt å måtte kjøpe felger etter senk, sånn om du skulle få tilbudet om noe rått til en deilig pris.. Eller at en skal ha folk Baki bilen, da er det ikke lenge før du kjøper noe som kan justeres.. Om jeg ikke hadde hatt råd, så hadde jeg heller ventet, eller bare kjøpt fjærer å satt på foran, spørs jo litt på om press og hvor breie hjulene dine er, men imellom 40-60mm kan du nok slippe den ned. Jeg tror ikke jeg kommer til å slippe ned min mer enn 45/20..

Skrevet

Takk takk :)

Tenker mest på senking nå, noen som har prøvd ut noen greie justerbare senkesett til under ca 10000??

Og noen så kan finne noen baglykter til meg, vil ha nåkså like bare mørkere (sotet)

Og noen så kan valse rondt rogaland/vest-agder, tar litt i bag av å til:(

• 2 weeks later...
Skrevet

Det er jo ikke så dyrt da, jeg fikk spax rsx settet til 6500.. Det tror jeg det er verdt ser andre som har betalt 9600 for det så... Gleder meg som en unge til å få det på mandag!! Ligger i tollen nå:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...