Daniel84 Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2011 5 dager til avreise ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 Drar oppover med 732i'n! På lasset kommer e24bimmers628csi(?) og Adivass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet Juni 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2011 Blir ikke det der oppe serru. Bestilt greit vær, ikke for varmt mn knall kjøre vær. Hehe, godt å høre at noen tar ansvar. Er det noen som vet om det blir høsttreff i år? Høsttreff blir det garrantert i år... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 Jeg skal oppover Satser på å kjøre fra Trondheim ca 0400 Fredag morgen så burde en være på ACR til 1200 senest?? Aldri vært der før men i følge kjørerute planleggern tar det 6t45min å kjøre. Har forhåndsbetalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet Juni 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2011 Jeg skal oppover Satser på å kjøre fra Trondheim ca 0400 Fredag morgen så burde en være på ACR til 1200 senest?? Aldri vært der før men i følge kjørerute planleggern tar det 6t45min å kjøre. Har forhåndsbetalt Tror nokk du kommer dit til en helvettes lang kø...har du mulighet så start tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 Jo regner egentlig med det.. Men må få noen timer søvn før jeg drar ivei. Er vel kjøring helt til 2200 så satser på å få prøvd bilen på Fredag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet Juni 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2011 Jo regner egentlig med det.. Men må få noen timer søvn før jeg drar ivei. Er vel kjøring helt til 2200 så satser på å få prøvd bilen på Fredag Sant det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 Reiser tirsdags kveld, skal innom Volda på vei opp! Noen som drar fra Volda-traktene på onsdag\torsdagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 Reiser tirsdags kveld, skal innom Volda på vei opp! Noen som drar fra Volda-traktene på onsdag\torsdagen? Når passerer du steinkjer`? Drar fra steinkjer på torsdag rundt 14-15.00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 I morgen hentes campingvogna og agregatet ! Da er jeg klar til pakking og avreise på torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Da har jeg pakka "noen" dekk og div som skal være med i morra. Får bare håpe værgudene er med oss nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berget93 Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Gleder meg sykt til treffe ! stikker oppover en dagstur på lørdag. Noen som har plass en runde eller noe sånnt? hadde vært sykt rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Da har jeg pakka "noen" dekk og div som skal være med i morra. Får bare håpe værgudene er med oss nå. Yr har ihvertfall meldt bra vær på fredagen, men de melder regn lørdag og søndag.. får håpe det endrer seg Blir siste innspurt for å få bilen klar imorgen, montere el kjølevifte og få dekk på spølefelgene + innvendig vask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Nu er det ikke lenge igjen litt oppmuntring før di som ska reis langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Reiser tirsdags kveld, skal innom Volda på vei opp! Noen som drar fra Volda-traktene på onsdag\torsdagen? Når passerer du steinkjer`? Drar fra steinkjer på torsdag rundt 14-15.00 Hmm, vi kan jo prøve oss på den! Blir dessverre ikke e23i'n alikevell, blir e34'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå