BmwE34M5 Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Hei! Lagt min M5 3,6 ut her, fått et bytteforslag jeg vurderer sterkt men må bestemme meg raskt. Hva tenker dere? Bytte min bil med Autodbkode: 1298243 Mot denne med Autodbkode: 1299118 Dere vet best Kom med innspill ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Go for it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwE34M5 Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 Go for it! Er det verdt noe når det ikke er godkjent da? Men absolutt noe seriøst rå greier ser det ut som! Tror jeg takker ja om dere mener det er tingen og verdt byttet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Hadde aldri bytta i en sånn bil når den ikke er godkjent ombygget av biltilsynet. er ikke så veldig lett å få det godkjent lengere heller. Er nå i det minste godkjent ombygget din da, og det har nå en del verdi det også. Men dette er min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwE34M5 Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 Hadde aldri bytta i en sånn bil når den ikke er godkjent ombygget av biltilsynet. er ikke så veldig lett å få det godkjent lengere heller. Er nå i det minste godkjent ombygget din da, og det har nå en del verdi det også.Men dette er min mening Det hørtes fornuftig tenkt ut. Sånn tenker jeg også. Men fader heller alstå, hadde vært morro med turbo å 450 hester på hjula! Off, frister litt vel mye.. Men som du sier, ingenting av det er godkjent ombygget på biltilsynet og det har en stor verdi at M5en min er godkjent der ja. Vet du eller noen om det i det hele tatt er mulig å godkjenne en 525 med turbo i vognkort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 jeg hadde aldri tatt dette byttet iaff. m5 er mye mer spesielt. hvis du føler du mangler effekt, sleng på en kompressor (sikkert vanskelig å godkjenne det og men.. ) og det store minuset er at den andre ikke er godkjent som nevnt over. pluss at den rett og slett ikke så ut etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwE34M5 Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 jeg hadde aldri tatt dette byttet iaff. m5 er mye mer spesielt. hvis du føler du mangler effekt, sleng på en kompressor (sikkert vanskelig å godkjenne det og men.. ) og det store minuset er at den andre ikke er godkjent som nevnt over. pluss at den rett og slett ikke så ut etter min mening. Etter min mening mangler min effekt. Den gikk bra første uka. Kompressor hadde kanskje vært noe ja.. skal jeg jammenmeg vurdere. Vet du noe pris på sånt? Så kanskje ikke sånn spesielt pen ut heller nei, men det gjør jammen ikke min med den stylinga heller. Ser vanskelig ut å få tak i M5 styling også, folk skal jo ha gull og grønne skoger for det. Og nytt kitt koster 17 tusen fant jeg på nett.. DYRT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 e34 m5 har nok med effekt orginalt om alt er i orden, men visst har du 15000euro kan du ringe Emmenegger så ordner de 400hk(her snakker vi om stroking,veiv,moddad topp,m1 grenrør.....) e34 m5 er veldigt dyre at trimme pga de er så optimert fra fabrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 15k euro blir vell litt uaktuelt? da vil jeg tippe at kompressor kommer bedre ut ass. pris på kompressor tør jeg ikke si men. men så ille kan det ikke være om du er litt hendt og kan tilpasse litt selv. jeg fikk min med bilen betalte ikke noe ekstra for det egentlig, var heldig. originalfangere får du jo kastet etter deg. fortsatt penere enn de du har mener nå jeg men. litt vanskelig med m-fangere sikkert ja. men ebay og sverige er verdt en titt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwE34M5 Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 e34 m5 har nok med effekt orginalt om alt er i orden, men visst har du 15000euro kan du ringe Emmeneggerså ordner de 400hk(her snakker vi om stroking,veiv,moddad topp,m1 grenrør.....) e34 m5 er veldigt dyre at trimme pga de er så optimert fra fabrik 15.000 euro?? Hehe, det er nok uaktuelt. Hadde ikke planer om å koste på den så mye.. Men da går den helt sikkert utrolig bra etterpå. Må vel finnes billigere løsninger enn det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwE34M5 Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 15k euro blir vell litt uaktuelt? da vil jeg tippe at kompressor kommer bedre ut ass. pris på kompressor tør jeg ikke si men. men så ille kan det ikke være om du er litt hendt og kan tilpasse litt selv. jeg fikk min med bilen betalte ikke noe ekstra for det egentlig, var heldig. originalfangere får du jo kastet etter deg. fortsatt penere enn de du har mener nå jeg men. litt vanskelig med m-fangere sikkert ja. men ebay og sverige er verdt en titt. Totalt uaktuelt ja. Du var heldig som fikk med din. Tja, litt tilpasning skal jeg da klare men ønsker selvsagt stort sett plug&play.. Hvor mye hester gjør det med kompressor kontra turbo? Vurderer å bygge turbo på den også.. For å være helt ærlig er jeg veldig gira på den 525 turboen! Det må jo bare gå helt vilt! Har en 3.0 M3 også, syns fakta den går en god del bedre enn M5en. Mye mer leken bil og et mye bedre drag hele veien. Syns igrunn denne 3.6 Literen er ganske dau for å si det rett ut. Orginalfangere hadde faktisk vært bedre enn det som står på nå ja. Jeg er flau over å kjøre rundt i den som den ser ut nå, folk tenker sikkert: Sjekk den pakkistralla der. Og det er ikke mye morro når jeg faktisk kommer i en M5! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 se den her linken: http://www.streetdrift.net/2008/08/e36- ... ed-by.html gøy at se at en stor og tung familje bil som en m5 touring følger med en sportbil som m3 en m5 3.6 sedan skal sprinte 0-100 på litt øver 6 sek, så stor forskjell er det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwE34M5 Skrevet April 7, 2011 Forfatter Share Skrevet April 7, 2011 se den her linken: http://www.streetdrift.net/2008/08/e36- ... ed-by.htmlgøy at se at en stor og tung familje bil som en m5 touring følger med en sportbil som m3 en m5 3.6 sedan skal sprinte 0-100 på litt øver 6 sek, så stor forskjell er det ikke Se der ja Hehe.. Nei, da er det ikke så stor forskjell.. uansett så kunne den gått bedre Sikker mange som er enige med meg om jeg sier at UANSETT hvor sprek bil du kjører, virker den dau etter noen dager/uker uansett.. Man venner seg til det. Skal man ha en bil som faktisk virker sprek hele tiden må den spinne ut 5 giret på tørr asfalt, og da trenger jeg mer enn et turbokitt:P Med mindre jeg kjøper bilen til VS-Motor. Den blå M5en med solide 1000 hester.. Man kan umulig bli lei av en bil som spinner ut alle gir på tørt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 11, 2011 Share Skrevet April 11, 2011 Hadde aldri bytta i en sånn bil når den ikke er godkjent ombygget av biltilsynet. er ikke så veldig lett å få det godkjent lengere heller. Er nå i det minste godkjent ombygget din da, og det har nå en del verdi det også.Men dette er min mening Det hørtes fornuftig tenkt ut. Sånn tenker jeg også. Men fader heller alstå, hadde vært morro med turbo å 450 hester på hjula! Off, frister litt vel mye.. Men som du sier, ingenting av det er godkjent ombygget på biltilsynet og det har en stor verdi at M5en min er godkjent der ja. Vet du eller noen om det i det hele tatt er mulig å godkjenne en 525 med turbo i vognkort? Om det er mulig lenger det vet jeg ikke, vet bare at biltilsynet har blitt jæ.... vrange. så vidt meg bekjent så har dette noe med EØS regler å gjøre men sett heller en turbo på din i stedet da, er jo enkelt og ikke så forbaska dyrt heller. greit... den er ikke godkjent med turbo, men det er neimen med ikke den andre heller, og du for en merkant effekt på din M5 iværtfall. og den er forstatt godkjent M5, og vil forstatt stå seg i verdi, da kan du jo tenke littpå den andre, som feks slik, du bytter med din M5 og har det morro til den skal på eu, da er morroa over og bilen er ikke verdt en skit, kun motor og div ting, MEN.. har du M5`en så har den fortsatt verdien om du eventuelt tar av turbokittet igjen men ikke vet jeg, dette er min konklusjon og mening. det er ditt valg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå