Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

KINGB her på forumet, sier at GS Performance foringene er bedre enn powerflex på hans sin M5 3.8

kanskje det hadde vært no å prøve ut? vurderer å bytte ut Powerflex'n min til GS jeg å ihvertfall på e30'n min

Skrevet
Hva er diameter å tykkelse på foringen til diffen da? :)

Spørs litt om hvilken diff som sitter der da :)

E30m3 diff, med orginalt lokk.

Utvendig diameter er 85 mm. 30 eller 35 mm høy mener jeg :)

Skrevet

Diff foringen på min er helt toast! Men Leif, viss du lager en slik i nylon eller aluminium, kan du lage en til meg også da??? Må ut med det dritet.

Kan ta bilder av hvordan den ser ut nå.

De to skivene som "holder" foringen har glidd oppover og bøyd seg. Så diffen henger nedover. Jeg tror det har noe med hvorfor jeg har vibrasjoner i mellomakslingen min.

Skrevet
Diff foringen på min er helt toast! Men Leif, viss du lager en slik i nylon eller aluminium, kan du lage en til meg også da??? Må ut med det dritet.

Kan ta bilder av hvordan den ser ut nå.

De to skivene som "holder" foringen har glidd oppover og bøyd seg. Så diffen henger nedover. Jeg tror det har noe med hvorfor jeg har vibrasjoner i mellomakslingen min.

Ja det går fint. tar 2 min å dreie en i nylon. bare jeg får nøyaktige mål. skal hullet være i senter?

Skrevet
Skal du beholde denne likevel?

Om ingen vil kjøpe den så beholder jeg den ja :) Har netopp bestilt mye deler til den, så jeg tutler nå på. Men er e46 det går i nå får det meste. Hvordan det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...