evo e3 Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 Hva skal jeg bruke der da, orginal? Drei deg en nylons "pukk" til diffen. tendens til og holde hvertfall.
leif harald Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Skrevet Juni 2, 2011 Hva er diameter å tykkelse på foringen til diffen da?
gkw89 Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 KINGB her på forumet, sier at GS Performance foringene er bedre enn powerflex på hans sin M5 3.8 kanskje det hadde vært no å prøve ut? vurderer å bytte ut Powerflex'n min til GS jeg å ihvertfall på e30'n min
evo e3 Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 Hva er diameter å tykkelse på foringen til diffen da? Spørs litt om hvilken diff som sitter der da
leif harald Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Skrevet Juni 2, 2011 Hva er diameter å tykkelse på foringen til diffen da? Spørs litt om hvilken diff som sitter der da E30m3 diff, med orginalt lokk.
evo e3 Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 Hva er diameter å tykkelse på foringen til diffen da? Spørs litt om hvilken diff som sitter der da E30m3 diff, med orginalt lokk. Utvendig diameter er 85 mm. 30 eller 35 mm høy mener jeg
leif harald Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Skrevet Juni 2, 2011 Høy? altså tykkelsen er 30 eller 35mm?
Mikael-B Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 Den nederste her funker jo greit https://www.koed.no/2.1.asp?katstate=nyt&page=1&kattype=e30&menulinkid=45&undermenuid=9#boksanker_4042
SSM Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 Diff foringen på min er helt toast! Men Leif, viss du lager en slik i nylon eller aluminium, kan du lage en til meg også da??? Må ut med det dritet. Kan ta bilder av hvordan den ser ut nå. De to skivene som "holder" foringen har glidd oppover og bøyd seg. Så diffen henger nedover. Jeg tror det har noe med hvorfor jeg har vibrasjoner i mellomakslingen min.
leif harald Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Skrevet Juni 2, 2011 Diff foringen på min er helt toast! Men Leif, viss du lager en slik i nylon eller aluminium, kan du lage en til meg også da??? Må ut med det dritet.Kan ta bilder av hvordan den ser ut nå. De to skivene som "holder" foringen har glidd oppover og bøyd seg. Så diffen henger nedover. Jeg tror det har noe med hvorfor jeg har vibrasjoner i mellomakslingen min. Ja det går fint. tar 2 min å dreie en i nylon. bare jeg får nøyaktige mål. skal hullet være i senter?
SSM Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 Ja, det skal vere i senter ja. Jeg kan dreie selv, bare få målene
leif harald Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Skrevet Juni 2, 2011 Skal du beholde denne likevel? Om ingen vil kjøpe den så beholder jeg den ja Har netopp bestilt mye deler til den, så jeg tutler nå på. Men er e46 det går i nå får det meste. Hvordan det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå