leif harald Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Har begynt å skru litt på den e30n jeg har hatt stående en stund nå. Planen er å lage en skikkelig grom e30. Gjøre den strøken, bilen skal få seg lakk når m3 understell å de nye hjula er prøvemontert Kommer tilbake til hvilken motor, lakk, hjul, bremser osv jeg skal bruke Bilde av bilen, bra utgangspunkt Demontering av bakstilling, m3 bakstilling som skal på plass. Driver og fikler litt å merker det nye motornettet. Alt skal være orginalt, bruke orginalhjerne osv. Gasspedal: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Dette blir bra Leif Ser ut som et bra utgangspunkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Skal du montere elektronisk gasspedal i E30`n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 E46 el-nett ihvertfal, så my guess is S54 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bogen. Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Skal følge med her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 E46 el-nett ihvertfal, så my guess is S54 Da skjønnte e den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 S54 har jeg jo allerede hatt i 2 andre biler Fikk gjort litt fornuftige ting i dag også, fått ned alt av motor og driverk på bilen. Så sveiste jeg isammen en ramme til og sette bilen på, så slipper bukken å stå opptatt. Bilen blir nokk stående leeenge på denne rammen vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Er dette en orginal M-tech2? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 316: Tviler på det, cromelister og utskjæring til kun ett eksosrør bak i blekket. Ellers ser jo dette ut som et bra prosjekt dette, leif harald. Prøve å fullføre denne da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 Dette er ingen orginal mtech2. Denne skal fullføres uten tvil. Denne er norsk å jeg har en til e30, til farte rundt i utenom så denne har liksom ingen hast med å bli ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 skal følge me her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Dette kan bli bra ja leif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Hvor er den svarte originale mtechII`en da Leif? Selger vel denne også du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 Gått noen som har troa m-alpin, denne skal ikke selges, det er 100% sikkert Men den rød med kompressor skal nok selges. Den orginale mtech2n har jeg stående vettdu Skal ta den frem når jeg er ferdig med denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet April 8, 2011 Forfatter Share Skrevet April 8, 2011 Frambremsene ligger her klare, skiver, calippere osv alt er nytt. Bak har jeg ikke bestilt enda, men det kommer vel snart det også Har kjøpt e30 m3 skiver og calippere også samt bestilt e30m3 coilovers, noen som vet hvor mye man får gokjent på e30m3 understellet? maks hk/nm liksom. store skiver om man sammenligner med den 100lappen der. E30 m3 bærebruer bak Kommer selfølgelig nye skiver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå