Thunegutt Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 Vanskelig å følge med deg. Du skifter biler oftere enn jeg skifter truser!! Synes du skal beholde denne nå. Hvilke motorplaner har du? Hvilke E46 er det du har nå?
leif harald Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Skrevet Juni 2, 2011 Vanskelig å følge med deg. Du skifter biler oftere enn jeg skifter truser!! Synes du skal beholde denne nå. Hvilke motorplaner har du?Hvilke E46 er det du har nå? Vet ikke helt hva motor jeg skal ha, vil ha noe gromt som ikke alle andre har, gjør bilen ferdig med understell, interiør og utvendig først så får vi se Er bare en sedan som får litt ekstra power ++
M3 Yngve Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 Lada motor kan skaffes, da er du alene om en sånn motor, og sikkert ingen som kopierer etter deg.
leif harald Skrevet Juni 3, 2011 Forfatter Skrevet Juni 3, 2011 Hehe, var mye kjekke forslag her nå. Men nei tror ikke det. Blir noe holdbart, s54 med orginalhjerne og ess kit kansje
Rayman Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 Diff foringen på min er helt toast! Men Leif, viss du lager en slik i nylon eller aluminium, kan du lage en til meg også da??? Må ut med det dritet.Kan ta bilder av hvordan den ser ut nå. De to skivene som "holder" foringen har glidd oppover og bøyd seg. Så diffen henger nedover. Jeg tror det har noe med hvorfor jeg har vibrasjoner i mellomakslingen min. 3x samme drite har skjedd me min
SpiderPig Skrevet Juni 5, 2011 Skrevet Juni 5, 2011 Diff foringen på min er helt toast! Men Leif, viss du lager en slik i nylon eller aluminium, kan du lage en til meg også da??? Må ut med det dritet.Kan ta bilder av hvordan den ser ut nå. De to skivene som "holder" foringen har glidd oppover og bøyd seg. Så diffen henger nedover. Jeg tror det har noe med hvorfor jeg har vibrasjoner i mellomakslingen min. 3x samme drite har skjedd me min med min også et mareritt å kjøre med
leif harald Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Skrevet Juli 4, 2011 Lite update for tiden gitt, er jo sommer, sol, øl å vannscooterkjøring det går i. Men har skrudd litt e30 i dag Borra opp den andre kanalen og montert nye klips og mtech2 sjørt og dørpaneler Er fortsatt i tenkeboksen ang motor, lyst på s54 i denne også... Har handla meg en E46m3 også nå som ble ribba på noen få dager, det meste av deler skal over på bruksbilen min, kansje det kommer noen bilder etterhvert når jeg kommer skikkelig i gang. Stemningsbilde fra forrige uke, nydelig vær.
leif harald Skrevet Juli 23, 2011 Forfatter Skrevet Juli 23, 2011 Har vert å kjøpt en 525 som motor og gir skal tas utav å hive det i e30n Midlertidlig motor, vet ikke hva jeg skal ha enda. Må bli en nyere M motor.
leif harald Skrevet August 1, 2011 Forfatter Skrevet August 1, 2011 Vips så var det montert motor i e30n også. tror jeg skal kjøre med orginal BKF, med spacer på motorfeste, går fint det med tanke på den voldsomme vinkelen motoren får? Skal innom GS i dag og kjøpe siste rest som trengs får å montere m3 understellet bak
leif harald Skrevet August 1, 2011 Forfatter Skrevet August 1, 2011 Hehe, vet aldri Var å shoppa en del hoss GS i dag, nå bøøør jeg ha alt jeg trenger får å montere m3 understellet bak. Skulle jbare bestilt noen dekk til AC hjula så jeg kunne fått sett hvordan stuket blir seende ut
leif harald Skrevet August 3, 2011 Forfatter Skrevet August 3, 2011 Hva dekk dim vil dere anbefale til e30n, tenkte å valse litt bak og forran. Men vil ha strekk, den skal være lav og det skal subbe minst mulig Felgene er 8,5 og 9,5x17" ET14 forran og bak. Lurer på om jeg skal ha 205/40-17 forran og 225 eller 215/40-17 bak ??
Bimmer327tic Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 Jeg ville gått for 205/40 foran og 225/35 bak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå