Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanskelig å følge med deg. Du skifter biler oftere enn jeg skifter truser!! Synes du skal beholde denne nå. Hvilke motorplaner har du?

Hvilke E46 er det du har nå?

• Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Vanskelig å følge med deg. Du skifter biler oftere enn jeg skifter truser!! Synes du skal beholde denne nå. Hvilke motorplaner har du?

Hvilke E46 er det du har nå?

Vet ikke helt hva motor jeg skal ha, vil ha noe gromt som ikke alle andre har, gjør bilen ferdig med understell, interiør og utvendig først så får vi se :)

Er bare en sedan som får litt ekstra power ++

Skrevet
Diff foringen på min er helt toast! Men Leif, viss du lager en slik i nylon eller aluminium, kan du lage en til meg også da??? Må ut med det dritet.

Kan ta bilder av hvordan den ser ut nå.

De to skivene som "holder" foringen har glidd oppover og bøyd seg. Så diffen henger nedover. Jeg tror det har noe med hvorfor jeg har vibrasjoner i mellomakslingen min.

3x :D samme drite har skjedd me min :x

Skrevet
Diff foringen på min er helt toast! Men Leif, viss du lager en slik i nylon eller aluminium, kan du lage en til meg også da??? Må ut med det dritet.

Kan ta bilder av hvordan den ser ut nå.

De to skivene som "holder" foringen har glidd oppover og bøyd seg. Så diffen henger nedover. Jeg tror det har noe med hvorfor jeg har vibrasjoner i mellomakslingen min.

3x :D samme drite har skjedd me min :x

med min også :evil: et mareritt å kjøre med :P

• 5 weeks later...
Skrevet

Lite update for tiden gitt, er jo sommer, sol, øl å vannscooterkjøring det går i. Men har skrudd litt e30 i dag :) Borra opp den andre kanalen og montert nye klips og mtech2 sjørt og dørpaneler :) Er fortsatt i tenkeboksen ang motor, lyst på s54 i denne også...

Har handla meg en E46m3 også nå som ble ribba på noen få dager, det meste av deler skal over på bruksbilen min, kansje det kommer noen bilder etterhvert når jeg kommer skikkelig i gang.

Stemningsbilde fra forrige uke, nydelig vær.

ccpf6blkg359ierb81h6.jpg

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Vips så var det montert motor i e30n også. tror jeg skal kjøre med orginal BKF, med spacer på motorfeste, går fint det med tanke på den voldsomme vinkelen motoren får?

Skal innom GS i dag og kjøpe siste rest som trengs får å montere m3 understellet bak :)

1zz063ca1fjy9jggk2a2.jpg

xqwvmy05h2903nl82fyu.jpg

Skrevet

Hehe, vet aldri :wink:

Var å shoppa en del hoss GS i dag, nå bøøør jeg ha alt jeg trenger får å montere m3 understellet bak. Skulle jbare bestilt noen dekk til AC hjula så jeg kunne fått sett hvordan stuket blir seende ut :)

Skrevet

Hva dekk dim vil dere anbefale til e30n, tenkte å valse litt bak og forran. Men vil ha strekk, den skal være lav og det skal subbe minst mulig :)

Felgene er 8,5 og 9,5x17" ET14 forran og bak. Lurer på om jeg skal ha 205/40-17 forran og 225 eller 215/40-17 bak ??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...