Gå til innhold

19 tomer dekk med orginale Hartge felger

Kevoo987
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

haha sykt useriøs annongse... 1 drittbilde av de ortlige felgene, men et lass av noen skabbete stålfelger? og de så ikke mye orginale ut de hartge felgene eller, men mulig jeg tar feil

+1

Jeg vurderte å ta denne bilen i innbytte på den gamle M3'n min, han sa den var strøken og nylakkert, men det var rust i 3 av dørene, hjulbuene bak var det klint på noe grunning, og forskjermene var det rust på, samt bagasjeluka. Og felgene som var nesten nye var kantkjørt og de er jeg ganske sikker på ikke var orginale. Bare surr hele greia! Totalt useriøst etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse er GS felger ja, jeg tok noen få raske bilder og folk klikker på forumet her, fy faen å lite tålmodighet visse av dere faktisk ikke har her inne, er nok derfor dere aldri kommer dere ut av denne "onde sirkelen" ang biler som aldri er "bra" nok, fanden skal ha fler og mer ;)

Nybil kjøp ble gjort nå :) Audi A8 4,2L V8 :)) Takk Joher for litt support.. Felgene blir solgt nå, så til resten av dere som "klikker" på meg og bilen jeg hadde, dere får ha en knall sommer, og lær dere å faktisk ha litt tålmodighet når dere skal ha noe bra.. Audi er etter mitt inntrykk en helt rå bil, og ikke minst A8'en :) Kanon bil som nok parkerer en god del biler her inne, ikke d at jg bryr meg så mye om det men som sagt, ha en god sommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg. Det eneste problemet med denne annonsen var helt åpenbart potensielle kjøpere sin mangel på tålmodighet. I selve annonsen og innholdet var det ingenting å sette fingeren på ;)

Spøk til side: Et tips neste gang du skal selge noe er å det minste å kunne si hva det er du selger, hva som er spesifikasjonene, tilstand og hvorvidt det er en original vare eller kopi. Ellers: Grattis med ny bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, visste jo ikke mye annet enn at de er fra GS de felgene, så hadde ikke giddi å solgt til de som regner med å få alt på en dag.. ler meg ihjel av sånne folk :) GOOOD SOMMER! Stemning i gårdsplassen nå med V8'eren på plass! ;) Takk Oyoz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...