Kevoo987 Skrevet April 7, 2011 Forfatter Share Skrevet April 7, 2011 Jeg har ikke gjort nok resourch til å si en ca pris, derfor det ikke er en pris ennå fra min side! Inbox for bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Det her blir så forbaska useriøst att jeg finner heller noe andre hjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevoo987 Skrevet April 8, 2011 Forfatter Share Skrevet April 8, 2011 Gjør det du som ikke har tålmodighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet April 8, 2011 Share Skrevet April 8, 2011 Du bør kanskje poste flere bilder av de, og et bilde som viser at disse faktisk er originale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevoo987 Skrevet April 8, 2011 Forfatter Share Skrevet April 8, 2011 Ja, skal ta bilder nå så fort denne stormen ute roer seg, helt sykt vær her nå, biler blir truffet av skilt her langs veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevoo987 Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 Bilder blir lagt ut idag, har regnet og blåst sidelengs her nå idet siste! Felgene og dekkene går fort! Trenger plassen og pengene! Billig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 budet mitt på 4k står Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevoo987 Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 Solgt for 10k, naboen her kjøpte de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 haha sykt useriøs annongse... 1 drittbilde av de ortlige felgene, men et lass av noen skabbete stålfelger? og de så ikke mye orginale ut de hartge felgene eller, men mulig jeg tar feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 haha sykt useriøs annongse... 1 drittbilde av de ortlige felgene, men et lass av noen skabbete stålfelger? og de så ikke mye orginale ut de hartge felgene eller, men mulig jeg tar feil +1 Jeg vurderte å ta denne bilen i innbytte på den gamle M3'n min, han sa den var strøken og nylakkert, men det var rust i 3 av dørene, hjulbuene bak var det klint på noe grunning, og forskjermene var det rust på, samt bagasjeluka. Og felgene som var nesten nye var kantkjørt og de er jeg ganske sikker på ikke var orginale. Bare surr hele greia! Totalt useriøst etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 Var det jeg tenkte meg. Felgene ser ikke originale ut spør du meg. Sikkert ikke solgt eller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 Er jo GS felger det derre... 100% sikker på det. Heldig å få 10k for de, er ikke mye fra ny pris gs solgte de for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevoo987 Skrevet April 15, 2011 Forfatter Share Skrevet April 15, 2011 Disse er GS felger ja, jeg tok noen få raske bilder og folk klikker på forumet her, fy faen å lite tålmodighet visse av dere faktisk ikke har her inne, er nok derfor dere aldri kommer dere ut av denne "onde sirkelen" ang biler som aldri er "bra" nok, fanden skal ha fler og mer Nybil kjøp ble gjort nå Audi A8 4,2L V8 ) Takk Joher for litt support.. Felgene blir solgt nå, så til resten av dere som "klikker" på meg og bilen jeg hadde, dere får ha en knall sommer, og lær dere å faktisk ha litt tålmodighet når dere skal ha noe bra.. Audi er etter mitt inntrykk en helt rå bil, og ikke minst A8'en Kanon bil som nok parkerer en god del biler her inne, ikke d at jg bryr meg så mye om det men som sagt, ha en god sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyoz Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Enig med deg. Det eneste problemet med denne annonsen var helt åpenbart potensielle kjøpere sin mangel på tålmodighet. I selve annonsen og innholdet var det ingenting å sette fingeren på Spøk til side: Et tips neste gang du skal selge noe er å det minste å kunne si hva det er du selger, hva som er spesifikasjonene, tilstand og hvorvidt det er en original vare eller kopi. Ellers: Grattis med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevoo987 Skrevet April 15, 2011 Forfatter Share Skrevet April 15, 2011 Ja, visste jo ikke mye annet enn at de er fra GS de felgene, så hadde ikke giddi å solgt til de som regner med å få alt på en dag.. ler meg ihjel av sånne folk GOOOD SOMMER! Stemning i gårdsplassen nå med V8'eren på plass! Takk Oyoz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå