davrin Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 Sorry. Beholder dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Gleder meg til 1mai da yngste Ringwalt skal kuske S50 på Karlskoga. Håper du har såpass ærefrykt for gammel e28 at du ikke kjører forbi meg i gamle 525;-) Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
davrin Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 Gleder meg jeg og! Kjøre forbi nei, kommer til å ligge bak deg å nyte synet av det flotteste karosset i bra driv;) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 ja david. skjedd noe mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
davrin Skrevet April 14, 2011 Forfatter Share Skrevet April 14, 2011 tja, egentlig ikke! Har vært sjuk i noen dager nå, pluss at jeg venter på noe deler. Men satser på ny update til helga:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 *liker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Og me vantar i spaning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Kommer du på biltreffet på jærhagen 1.mai? hehe, vil ha andre compacter der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
davrin Skrevet April 15, 2011 Forfatter Share Skrevet April 15, 2011 Og me vantar i spaning! Bare jeg får delene mine og ikke må jobbe mer overtid så kanskje det blir bil:) in2you: 1 mai må jærhagen forhåpentligvis vike for Karlskoga banen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
davrin Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2011 En liten update her. Har ikke fått gjort veldig mye, blitt mye venting på deler. Men noen timer har det jo blitt. Fått i s50´n Fikk sveisa igjen pluggen til AC´n. Fjerna ac pumpe, luftpumpa og alt av unødvendige ledninger. Det var litt av en klump, så var greit å bli kvitt det. Har bytta plugger, grenrørpakninger, det meste av slanger på motorn, nye o-ringer på innsug, innsugsbelg, vanosfilter, oljeventilen nede på blokka, ny hardyplate, nytt girskift med z3 stang, nye motorfester. Åssen det blir med eksos veit jeg ikke. Er ikke så mange bakpotter med 2x2,5 som passer under den korte hekken gitt. Håper jeg får litt deler iløpet av uka så jeg får gjort litt i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Se der ja, bare få gassvaier og div nå så er det ut å gasse:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
davrin Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 Ja ikke så mye som gjenstår nå måtte bestilles de delene jeg trenger nå, så blir enda litt mer venting. Får hvertfall gjort alt ferdig innvendig da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Tøft prosjekt! Har selv en compact med 3,2l Annbefaler deg og forsterke diff festet i karosseriet bak, tåler ingenting orginalt!. Lykke til vidare! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
davrin Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 Takk skal du ha! 3,2 l i kortkebaben må jo gå no helt perverst:) åssen diff bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Går unna her og ja Hmm..kanskje jeg må frem å sveise litt på det festet selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå