Gå til innhold

Compact s50 prosjekt

davrin
 Share

Anbefalte innlegg

Tøft prosjekt.

Sikkert lurt å forsterke det festet på diffen ja, har det på min også, ser slik ut:

iufkgpkgsbk6iad0kejm_thumb.jpg

dvs hele festet er laga på nytt og forsterka i gulvet der festet er festa også. Når du først er på det kan du også forsterke festene til stabstaget hvis du skal kjøre med litt stivt stag, både på bærearmene og bilen. Og lage A armer hvis du ikke har det og forsterke innfestning av bærearmene. Men viktigste er nok diffen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk skal dere ha. Artig med tips og tilbakemeldinger!

David: Compacten din så jo ordentlig fin ut. Det blir ikke slik finish på min. Blir sopihop dette:) Får gå litt grundigere til verks neste år.

Ellingsen B: Er planen med Z3 M bakstilling etter hvert. Men får duge med org. foreløpig. Har satt på 188 diff da, så den tåler nok trøkket;) er nok stabstaginnfestninger og diff festet som dere sier som blir det svake punktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellingsen B: Er planen med Z3 M bakstilling etter hvert. Men får duge med org. foreløpig. Har satt på 188 diff da, så den tåler nok trøkket;) er nok stabstaginnfestninger og diff festet som dere sier som blir det svake punktet.

er detta veldig svakhet på compackt eller? er den ikke veldig lik e30 under? både difffeste og stabstagfeste mitt har holdt enda men 3.6 i, men da med org stag. alu difforing da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magne: Har ikke starta den enda, fikk deler idag så får nok gjort det meste ferdig i helga. Er på veien om ikke lenge:)

Sannelig ikke sikker jeg Thorbis. Trodde de var like baki der. Hvis ikke difffeste er ekstra spinkelt på compact.. Får sammenligne med en e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Har ikke skjedd mye her den siste måneden gitt. Skal oppdatere med noen flere bilder når det er blitt noe å se på;)

Første innlegget ditt i tråden min Erik, føler meg beæret;) Få opp en tråd av e28´n a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...