Robin Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Tøft prosjekt. Sikkert lurt å forsterke det festet på diffen ja, har det på min også, ser slik ut: dvs hele festet er laga på nytt og forsterka i gulvet der festet er festa også. Når du først er på det kan du også forsterke festene til stabstaget hvis du skal kjøre med litt stivt stag, både på bærearmene og bilen. Og lage A armer hvis du ikke har det og forsterke innfestning av bærearmene. Men viktigste er nok diffen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Her er min Gle deg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Kult prosjekt! Begynner å bli noen Compacter med S50 motorer nå.. jeg hadde Z3 M bakstilling på min og anbefaler det! Alt annet er jo så spinkelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
davrin Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 Takk skal dere ha. Artig med tips og tilbakemeldinger! David: Compacten din så jo ordentlig fin ut. Det blir ikke slik finish på min. Blir sopihop dette:) Får gå litt grundigere til verks neste år. Ellingsen B: Er planen med Z3 M bakstilling etter hvert. Men får duge med org. foreløpig. Har satt på 188 diff da, så den tåler nok trøkket;) er nok stabstaginnfestninger og diff festet som dere sier som blir det svake punktet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magne_ Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Blir bra dette davrin! Har du hatt oppstart på motoren? Når satser du på å være på veien med den? Vi får ha et lite drag når begge har fått bilene på veien! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Ellingsen B: Er planen med Z3 M bakstilling etter hvert. Men får duge med org. foreløpig. Har satt på 188 diff da, så den tåler nok trøkket;) er nok stabstaginnfestninger og diff festet som dere sier som blir det svake punktet. er detta veldig svakhet på compackt eller? er den ikke veldig lik e30 under? både difffeste og stabstagfeste mitt har holdt enda men 3.6 i, men da med org stag. alu difforing da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
davrin Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2011 Magne: Har ikke starta den enda, fikk deler idag så får nok gjort det meste ferdig i helga. Er på veien om ikke lenge:) Sannelig ikke sikker jeg Thorbis. Trodde de var like baki der. Hvis ikke difffeste er ekstra spinkelt på compact.. Får sammenligne med en e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Funnet ut hvorfor du ikke fikk radiator til å passe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
davrin Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2011 Nei har ikke det. Må ut å måle på det på lørdag. Rart at den ikke passa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Nei har ikke det. Må ut å måle på det på lørdag. Rart at den ikke passa! Ja det syntes jeg virka merkelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Ringwalt Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Se å få på plass noen nye freshe bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Jøss, den mellomste Ringwalt på plass også Velkommen! Ja, David høra på brorsan og liva upp med lite phottos va Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
davrin Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2011 Har ikke skjedd mye her den siste måneden gitt. Skal oppdatere med noen flere bilder når det er blitt noe å se på Første innlegget ditt i tråden min Erik, føler meg beæret;) Få opp en tråd av e28´n a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Følger med, kul Compact. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Stilig compact! Hvor fikk du kjøpt sotfilmen til lyktene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå