liffi Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 e34 520 "91" M50B20 selges. Ikke fin i lakken å ikke fri for rust.Veit ikke helt hva jeg kan få for dette , så kom med bud. men spar dere for skambud. blir eller strippet for deler, så hivd på skroten.. Godkjent senket i Vognkort ! Litt bulker, riper å Rust her å der. el vindu - takluke - blinklys å vindusvisker fungerer ikke.. Sikkert bare en bagatell .. Forige eier sa topp pakninga var gått på den. men har ikke kokt for meg enda. tok bare å lufta systemet. Prøvde å starte bilen her forleden men den ville ikke det. kommet frem til at bensinpumpa / Relèt er gåent. hører ikke pumpa starte. Tenkte meg 4000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalle525 Skrevet April 10, 2011 Share Skrevet April 10, 2011 Hei! Selger du 17" Rondell d58 felgene????? Er det noen skader på de? Evt pris? Kjetil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinsladde Skrevet April 10, 2011 Share Skrevet April 10, 2011 selger du kun den lilla eller må begge kjøpes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 10, 2011 Forfatter Share Skrevet April 10, 2011 Hei!Selger du 17" Rondell d58 felgene????? Er det noen skader på de? Evt pris? Kjetil Felgene er desverre ikke lenger tilsalgs!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 10, 2011 Forfatter Share Skrevet April 10, 2011 selger du kun den lilla eller må begge kjøpes? PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 10, 2011 Share Skrevet April 10, 2011 Har ikke du just kjøpt det lyse skinninteriøret? hva slags pris kunne du tenkt deg for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 10, 2011 Forfatter Share Skrevet April 10, 2011 Har ikke du just kjøpt det lyse skinninteriøret? hva slags pris kunne du tenkt deg for det? Har det jo, men dama vraka jo bilen det stod i... Planen er å flytte alt fra den svarte over i det nye . men, har liksom ikke så mye arbeidslyst. veit ikke hva disse interiørene ligger i jeg. er vell ikke sååå billige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 10, 2011 Share Skrevet April 10, 2011 Nei de er vel ikke gratis. Jeg får spekulere litt på det og evt. komme med et bud etterhvert om du fortsatt har det liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 10, 2011 Forfatter Share Skrevet April 10, 2011 Du får sende meg PM da Hafsmo Skal det bygges om, blir det mest sannsynelig kun 2 bøttestoler å esab Sperre på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2011 Bump... Den svarte er kasta. Kan selges i deler om ønskelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Du har ikke spekulert deg frem til en minstepris på interiøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2011 Har ikke det, men selger ikke til skam pris på noen få tusenlapper. Men send meg pm med et bud du hafsmo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Hehe, jeg har kjøpt alt for mye greier denne måneden til å komme med noe annet enn skambud. Forøvrig tror jeg transport kunne blitt et problem siden du bor i andre enden av landet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2011 Du får bare si fra en dag. har ikke hast med å selge!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 Skal ikke ha himmel å skoger for bilen !! Kom med et realt bud, så ryker den. PS : Bare å hente ut skilter ! eu i ca 1 år til om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå