Gå til innhold

91" E34 520


liffi
 Share

Anbefalte innlegg

e34 520 "91" M50B20 selges. Ikke fin i lakken å ikke fri for rust.Veit ikke helt hva jeg kan få for dette , så kom med bud. men spar dere for skambud. blir eller strippet for deler, så hivd på skroten..

Godkjent senket i Vognkort !

Litt bulker, riper å Rust her å der. el vindu - takluke - blinklys å vindusvisker fungerer ikke.. Sikkert bare en bagatell ..

Forige eier sa topp pakninga var gått på den. men har ikke kokt for meg enda. tok bare å lufta systemet.

Prøvde å starte bilen her forleden men den ville ikke det. kommet frem til at bensinpumpa / Relèt er gåent. hører ikke pumpa starte.

Tenkte meg 4000,-

yz1o93nl3esintj25fri.jpg

ejdtodimxwff97xzlobj.jpg

nhy55uh4j2z2jcyex04v.jpg

aa86boatxe9diagq7jok.jpg

3zyac20fxy72j29z7ydg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ikke du just kjøpt det lyse skinninteriøret? hva slags pris kunne du tenkt deg for det?

Har det jo, men dama vraka jo bilen det stod i... Planen er å flytte alt fra den svarte over i det nye . men, har liksom ikke så mye arbeidslyst. veit ikke hva disse interiørene ligger i jeg. er vell ikke sååå billige ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Skal ikke ha himmel å skoger for bilen !! Kom med et realt bud, så ryker den. PS : Bare å hente ut skilter ! eu i ca 1 år til om jeg ikke tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...