Petter`n Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Når jeg har på parklys så lyser venstre blinklys. Når kjørelys er på så lyser ikke blinklyset. Begge ringene på venstre siden lyser ikke. Noen forslag til hva jeg kan gjøre? Eller er de rett å slett gående. Har stått på i ca 2 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Gåen ballast til ringene tenker jeg. Nytt sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet April 11, 2011 Share Skrevet April 11, 2011 ny ballast til 100kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter`n Skrevet April 11, 2011 Forfatter Share Skrevet April 11, 2011 Takker for svar. Jeg bestilte liksågodt et nytt sett for 250kr. Denne gangen ble det blått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet April 11, 2011 Share Skrevet April 11, 2011 Bytt parklyspære. Når denne er gått lyser blinklyset. Koster ikke allverdens og det er bare ên pære for begge ringene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter`n Skrevet April 11, 2011 Forfatter Share Skrevet April 11, 2011 Parklyspærene tror jeg ikke er koblet til. Kutta kabelen og koblet den til ringene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet April 11, 2011 Share Skrevet April 11, 2011 Snodig. På Hella's AE (som leverer originale AE) med fler er det en parklyspære som lager lyset i ringene. Er dette ettermonterte ringer ala BilTema, eller sitter de fastmontert i en ferdigprodusert lampe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet April 11, 2011 Share Skrevet April 11, 2011 Vis du kjøper blått kommer du garantert til og bli bøtelagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet April 11, 2011 Share Skrevet April 11, 2011 Bytt parklyspære. Når denne er gått lyser blinklyset. Koster ikke allverdens og det er bare ên pære for begge ringene. disse ringene erstatter parklyset.med andre ord,slutter ringen å lyse vil blinkelyset tenne.akkurat som du sier men i dette tilfellet er det ringene å ikke selve parklyspæra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå