vetu03 Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 HEi... Lurer litt på å kjøpe meg aAlpine spiller til bilen nå.. Men lurer egentlig litt på hvilken som er den råeste av Alpine spillerne. Er det Alpine CDA 9887-r ? Eller er det noen andre som har gått forbi denne nå? Mvh Vegard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Ser ut som det er det ja. I alle fall av vanlige CD-spillere. Har selv en slik og er veldig godt fornøyd selv om jeg savner min gamle 9855R.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Hvordan ser denne ut sammen med originalbelysningen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Ikke helt perfekt da..... http://www.testfreaks.co.uk/car-audio-v ... 7r/images/ Nærmeste blir bilde nr. 3 Amberfargen er så og si lik BMW sin, men som du ser så er det også en del knapper som er røde. Disse har man kun grønt og rødt som valg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 aha.. Er den like sort som plasten rundt i BMW? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Bare for å kverulere litt, så er toppmodellen til Alpine F1 men som en grei bruksspiller så er absolutt 9887R en veldig bra spiller, man kan nok sammenlignes litt med den gamle 9855R, da det er etterkommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 7, 2011 Forfatter Share Skrevet April 7, 2011 Hvilken spiller ville dere valgt av Alpine CDA-117Ri og Alpine CDA 9887-R da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Desidert Alpine CDA 9887R pga justerings mulighetene og ikke minst lydkvaliteten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå