Gå til innhold

Identifisere hva som skal sitte i hullet? m51 TDS topp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Kanskje noen oppvakte hoder her ute kan hjelpe meg med å finne ut hva som skal sitte i de hullene jeg har ringet rundt på bildene under? Det er faktisk tre hull med gjenger, må ha vært uflaks at ikke det tredje hullet kom med på bilde nr2, men jeg tror plasseringen av pilen stemmer ganske greit :oops:

297528-bmwtopp1.jpg

bmwtopp2.jpg

Skrevet

Jepp, det er 3 følere som sitter på den toppen, men om bilen er nyere en 93, så bruker det ikke å sitte no føler helt fremst på toppen, altså ved syl1. ved interesse, så kan jeg ta bilder av min gamle motor, der sitter 2 av følerne ennå, den ved syl1 er tatt av og sett over på nåværende motor i bilen.

Skrevet

Tusen takk for hjelpen folkens, og tusen takk hao for god link! Slik jeg ser det er det to stk "temperature switch" (en "double" og skruer som plugg i de resterende. Det er litt kjipt at ikke sprengskjemaet viser nøyaktig hvilket hull som skal plugges med hva, kun delene lagt ut ved siden. Noen som har mer erfaring rundt dette?

bmw520, du hadde gjort meg en stoor tjeneste om du hadde kunnet tatt et bilde? Tusen takk i så fall!

Skrevet

Hei igjen folkens!

Kan noen (utifra tegningen over) fortelle meg hvilke hull de forskjellige følerne skal sitte i? Har nå bestilt delene, men det kommer ikke klart frem hvor de skal skrus inn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...