KimVolle Skrevet August 22, 2011 Forfatter Skrevet August 22, 2011 jeg som kjører den blåe Alpina'n e92, jeg bor jo i ørsta å jobber på Rosabella ååå du som er la me na vaage og eikebø?
Kajmer Skrevet August 22, 2011 Skrevet August 22, 2011 jeg som kjører den blåe Alpina'n e92, jeg bor jo i ørsta å jobber på Rosabella ååå du som er la me na vaage og eikebø? haha, yes
KimVolle Skrevet August 22, 2011 Forfatter Skrevet August 22, 2011 jeg som kjører den blåe Alpina'n e92, jeg bor jo i ørsta å jobber på Rosabella ååå du som er la me na vaage og eikebø? haha, yes hehe:) var de jeg trudde:)
KimVolle Skrevet August 30, 2011 Forfatter Skrevet August 30, 2011 kan jo legge ut bilde av anlegge.. vart jo soklart ikke ferdi da jeg har andre ting og gjør på bilen nå 2 12" wild beast med 90l kasse og 6" frå kassa og opp i hattehylla.. helix dark blue 4 kanaler før og drive komponentsetta osvosv:) kan vell si jeg er fornøgd med bassen:D
NBCustom Skrevet August 30, 2011 Skrevet August 30, 2011 tøft, men vil anbefale deg ei monoblokk til å dra basserne med, men hvis det funker bra er det jo ingen problem:)
lasseln Skrevet August 30, 2011 Skrevet August 30, 2011 tøft, men vil anbefale deg ei monoblokk til å dra basserne med, men hvis det funker bra er det jo ingen problem:) Står jo ingenting om at han ikke bruker monoblokk 4 Kanaler som står nevnt gjelder komponensettene
KimVolle Skrevet August 30, 2011 Forfatter Skrevet August 30, 2011 tøft, men vil anbefale deg ei monoblokk til å dra basserne med, men hvis det funker bra er det jo ingen problem:) har soklart monoblock:P den som ligger der på bilde:)
KimVolle Skrevet August 30, 2011 Forfatter Skrevet August 30, 2011 tøft, men vil anbefale deg ei monoblokk til å dra basserne med, men hvis det funker bra er det jo ingen problem:) Står jo ingenting om at han ikke bruker monoblokk 4 Kanaler som står nevnt gjelder komponensettene 10poeng:P
ZhilleN Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 Satan for en grom vogn!! Alt er jo faen meg perfekt Synd at vegvesenet skal kødde opp alt er i Norge, faen er så dritt lei de sure gamle folka som sitter på ræva der nede og klager på alt!! Har hatt mye sure stygge tider hos dem
KimVolle Skrevet September 7, 2011 Forfatter Skrevet September 7, 2011 Satan for en grom vogn!! Alt er jo faen meg perfekt Synd at vegvesenet skal kødde opp alt er i Norge, faen er så dritt lei de sure gamle folka som sitter på ræva der nede og klager på alt!! Har hatt mye sure stygge tider hos dem TakkTakk:) Ja...Er ikke noe stoor fan av dem!
KimVolle Skrevet September 7, 2011 Forfatter Skrevet September 7, 2011 Ser ut som bilen blir ståandes en stund da jeg driver og flytter og har ikke mye tid til overs Er de noen der ute som har noen Rh X-rad 19" som dem vil kvitte seg med? el bytte mot felgene mine?
KimVolle Skrevet September 14, 2011 Forfatter Skrevet September 14, 2011 Ny vs gammle..måtte bruke 8tonn før og få dei ut. Eira som faaen noen måner gammelt bilde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå