KimVolle Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2012 hvis du ikke får tak i dørtrekk kan du prøve å lakke de med vinyllakk, avtagbar plast bestiller du nytt Tror du det blir bra da? det vil jo sikkert bli en del farge forskjell iforhold til dashbordet Hvor får jeg kjøpte plastn da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimVolle Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2012 Fekk en kjekk pakke i posten idag:) med M5speil. rattnav til luizi ratt. Chrom ringer til speedometere.. og diagnose;) Mange meninger angåandes ratte i bilen.. men jeg synst de er helt ok. og deili og kjøre med:) så de blir der til ej finner noe som passer litt bedre inn:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimVolle Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2012 Nye speil.. Venter på nye felger og nye dørtrekk.. neste blir nye skjermer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Pen bil! venter på nye felger? selge de gamle da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimVolle Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2012 Pen bil! venter på nye felger? selge de gamle da eller? hmm jeg vet ikke.. Er jo kjekt å ha liggandes;) Men kan si fra om jeg skal selge dem;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimVolle Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2012 Då var nye felgane komt på.. er stor fornøgd! Har bare tatt bilde med tlfn so er dårlige bilde.. skal ta nye en anna dag me kamera;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 Gromt! Gleder meg til å se skikkelige bilder av en nyvaska bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 OO nice! Hva slags felger er det?størrelse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimVolle Skrevet Februar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2012 Er gs concave;) 19x10 19x8,5;) Og så er nye dørtrekk komt på bilen:) passer perfekt synst jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vktdaniel Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 ikke gale det dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 Dørtrekkene ble bra, men felgene og rattet syns jeg ble et skritt i feil retning Jeg som digga bilen din med Belair felgene. Og rattet er virkelig katastrofe Mr. Volle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimVolle Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 som sakt så er ratte midlertidig til jeg finner noe anna som passer mer inn... felgene synst jeg passet meget bra på bilen... har belair felgene liggande enda så er fort jort å legge om;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 som sakt så er ratte midlertidig til jeg finner noe anna som passer mer inn... felgene synst jeg passet meget bra på bilen... har belair felgene liggande enda så er fort jort å legge om;) Hadde ikke du M-rattet tidligere? Jeg synes det er helt konge, men godt ikke alle liker det samme, det kunne blitt kjedelig. Synes også at når bilen din er så vannvittig lav, så er kantfelger det eneste riktige, men igjen så er det godt at ikke alle mener det samme, da ville bilparken i Norge vært kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimVolle Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 hadde nokk et orginalt kjedli stort ratt:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 hadde nokk et orginalt kjedli stort ratt:P Samme som meg det, 4 eika bussratt Men varme i rattet gjør at jeg ikke ønsker å bytte det ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå