lasseln Skrevet Februar 28, 2012 Skrevet Februar 28, 2012 Lyst til å dele hva du brukte for denne jobben? Svar taktrekk står høyt på min ønskeliste, og farging er et veldig rimelig alternativ, men jeg har ikke funnet noe jeg har troen på enda
joachim sørlie Skrevet Februar 28, 2012 Skrevet Februar 28, 2012 Er det ikke litt halvteit med gråe solskjermer osv når taket er svart? Skulle gjerne hatt svart taktrekk selv, da det er noe jeg vil haa.. så pluss 1 på hva du brukte!
KimVolle Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Skrevet Februar 28, 2012 jeg var tom for lakk:P derfør fekk solskjermene stå over før denne gang;) planen va og bruke venyl lakk..men de var bilxtra tomme før.. så kjøpte 6 bokser med vanli svart lakk. og de fungerte overanskande bra;) men husk å handl nokk lakk bokser da take trekker til seg mye lakk!
Thewiz Skrevet Februar 29, 2012 Skrevet Februar 29, 2012 Pen bil. Har aldri hatt helt sansen for E39, men denne likte jeg veldig godt. Regner med du tok ned taktrekket før du lakket? Kanskje dumt spørsmål men
KimVolle Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Skrevet Februar 29, 2012 Pen bil. Har aldri hatt helt sansen for E39, men denne likte jeg veldig godt. Regner med du tok ned taktrekket før du lakket? Kanskje dumt spørsmål men takktakk:D jada tok ut taktrekke. var skeptisk på om de gjekk ut bakdøra.. men de var ingen problem!
lasseln Skrevet Februar 29, 2012 Skrevet Februar 29, 2012 Blir ikke taktrekket veldig stivt og "klumpete" med vanlig spraylakk?
KimVolle Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Skrevet Mars 3, 2012 prøvde å sote framlyktene og baklyktene.. vart tøft synst jeg..
Tzunami Skrevet Mars 3, 2012 Skrevet Mars 3, 2012 Var tøft det! er spent på hvor lenge du holder med så lav bil og sota ruter, du står nok som nr 1 på prilistene hos onkel da plutselig:p
Mikael-B Skrevet Mars 3, 2012 Skrevet Mars 3, 2012 Blitt tøff denne her nå, liker interiøret i den nå Men du må gjøre noe med framfelgene dine, enten space mye, eller bruke 9,5" foran også. E39 sluker felgbredde foran ...
Skeie`s-528IA Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 veldigt kult med lav bil nå framsjærmene ser ud som di gjør
wicky124 Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 Og derfor er det kult å ha skamlav bil..så da får man heller overleve litt lakkskader
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå