Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 396
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Lyst til å dele hva du brukte for denne jobben?

Svar taktrekk står høyt på min ønskeliste, og farging er et veldig rimelig alternativ, men jeg har ikke funnet noe jeg har troen på enda :P

Skrevet

jeg var tom for lakk:P derfør fekk solskjermene stå over før denne gang;)

planen va og bruke venyl lakk..men de var bilxtra tomme før.. så kjøpte 6 bokser med vanli svart lakk.

og de fungerte overanskande bra;) men husk å handl nokk lakk bokser da take trekker til seg mye lakk!:)

Skrevet

Pen bil. Har aldri hatt helt sansen for E39, men denne likte jeg veldig godt. Regner med du tok ned taktrekket før du lakket? Kanskje dumt spørsmål men :P

Skrevet
Pen bil. Har aldri hatt helt sansen for E39, men denne likte jeg veldig godt. Regner med du tok ned taktrekket før du lakket? Kanskje dumt spørsmål men :P

takktakk:D

jada tok ut taktrekke. var skeptisk på om de gjekk ut bakdøra.. men de var ingen problem!:)

Skrevet

Var tøft det! ;) er spent på hvor lenge du holder med så lav bil og sota ruter, du står nok som nr 1 på prilistene hos onkel da plutselig:p

Skrevet

Blitt tøff denne her nå, liker interiøret i den nå :)

Men du må gjøre noe med framfelgene dine, enten space mye, eller bruke 9,5" foran også. E39 sluker felgbredde foran ... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...