KimVolle Skrevet Juni 21, 2012 Forfatter Skrevet Juni 21, 2012 Brukt feil \Slash/ til bildene har ikke jort noe jeg... valgte bilde jeg skulde laste opp.. også kopierte de inn på siden.. hmm. sjønner ikke noe jeg. møkk!;P
Tzunami Skrevet Juni 21, 2012 Skrevet Juni 21, 2012 hmm... merkelig virker som om det skulle være riktig alikevel, men ser quote'n din heller ikke fungerer :S
KimVolle Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Skrevet Juli 11, 2012 hmm... merkelig virker som om det skulle være riktig alikevel, men ser quote'n din heller ikke fungerer :S hehe.. hva er quote`n? har prøvd 3 forskjellige maskiner men ingen fungerer.. møkk!
lasseln Skrevet August 10, 2012 Skrevet August 10, 2012 Ble vannvittig mye tøffere med de felgene, kontra Concave!
KimVolle Skrevet August 15, 2012 Forfatter Skrevet August 15, 2012 Ble vannvittig mye tøffere med de felgene, kontra Concave! Ja! jeg synst de kom seg mye! har våre på utkik etter Rh xrad lenge!.. men ingen 19" og få tak i.. så då ble de dissa;)
Julian Sommer Skrevet August 16, 2012 Skrevet August 16, 2012 Har faen ikke sett at du har tråd her jeg.. Men når jeg leste E39 lowrider så skjønte jeg at det måtte være deg Den er jo rålekker denne bilen din, Kim! Jeg har lyst til å kjøpe den en dag. Hehe. Må hvertfall ha meg noe lignende neste gang jeg skal bytte bil, eller kjøpe en bil til Noen videre planer?
KimVolle Skrevet August 19, 2012 Forfatter Skrevet August 19, 2012 Har faen ikke sett at du har tråd her jeg.. Men når jeg leste E39 lowrider så skjønte jeg at det måtte være deg Den er jo rålekker denne bilen din, Kim! Jeg har lyst til å kjøpe den en dag. Hehe. Må hvertfall ha meg noe lignende neste gang jeg skal bytte bil, eller kjøpe en bil til Noen videre planer? Takktakk;) Har jo litt små planer;) men første plan er å få den eugoodkjent
Saue Racing Skrevet August 19, 2012 Skrevet August 19, 2012 Low is a lifestyle Utruli rå bil:-D syns dei fleste e39'er er for høge, men kan kje sei denne va serli høgt over bakken nei><
KimVolle Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2012 Da var bilen godkjent i 2 nye år! Gledje..;D Tenker de blir nytt og bedre justerbart til sommaren. siden de jeg har har sett sine bedre dager;) ellers er de ikke mye som skjer med denne bilen da jeg har et anna prosjekt jeg holder på med;)
KimVolle Skrevet November 6, 2012 Forfatter Skrevet November 6, 2012 Bilen har fått LED lys. men får ikke til å ledde ut Bilder......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå