Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 396
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Brukt feil \Slash/ til bildene ;)

har ikke jort noe jeg... valgte bilde jeg skulde laste opp.. også kopierte de inn på siden.. hmm. sjønner ikke noe jeg. møkk!;P

• 3 weeks later...
Skrevet
hmm... merkelig :P virker som om det skulle være riktig alikevel, men ser quote'n din heller ikke fungerer :S

hehe.. hva er quote`n?:P

har prøvd 3 forskjellige maskiner men ingen fungerer..

møkk!:P

• 4 weeks later...
Skrevet
Ble vannvittig mye tøffere med de felgene, kontra Concave!

Ja! jeg synst de kom seg mye! har våre på utkik etter Rh xrad lenge!.. men ingen 19" og få tak i.. så då ble de dissa;)

Skrevet

Har faen ikke sett at du har tråd her jeg.. :P Men når jeg leste E39 lowrider så skjønte jeg at det måtte være deg :D Den er jo rålekker denne bilen din, Kim! Jeg har lyst til å kjøpe den en dag. Hehe. Må hvertfall ha meg noe lignende neste gang jeg skal bytte bil, eller kjøpe en bil til :) Noen videre planer?

Skrevet
Har faen ikke sett at du har tråd her jeg.. :P Men når jeg leste E39 lowrider så skjønte jeg at det måtte være deg :D Den er jo rålekker denne bilen din, Kim! Jeg har lyst til å kjøpe den en dag. Hehe. Må hvertfall ha meg noe lignende neste gang jeg skal bytte bil, eller kjøpe en bil til :) Noen videre planer?

Takktakk;)

Har jo litt små planer;) men første plan er å få den eugoodkjent ;)

• 1 month later...
Skrevet

Da var bilen godkjent i 2 nye år! Gledje..;D

Tenker de blir nytt og bedre justerbart til sommaren. siden de jeg har har sett sine bedre dager;)

ellers er de ikke mye som skjer med denne bilen da jeg har et anna prosjekt jeg holder på med;)

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...