Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 396
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
fin bil! hvordan motor?

likte de forje felgene bedre :)

budnikane var bare for og prøve;) har LM`ane enda.. og concave felgane;)

Er en 523IA (m52b25)

• 2 weeks later...
Skrevet
fin bil! hvordan motor?

likte de forje felgene bedre :)

budnikane var bare for og prøve;) har LM`ane enda.. og concave felgane;)

Er en 523IA (m52b25)

Syntes de er kule på bilen jeg:-) Er morsomt å bytte litt av og til:-)

Skrevet

Veit de jeg har sakt flere ganger at jeg ikke er fan av di derre lm felgene, men det begynner å bli bra nå, angrer litt på at jeg ikke kjøpte den... Hadde de ikke vært for brevet du fikk i posten fra biltilsynet hadde den nok gått den gangen ;)

Skrevet
Veit de jeg har sakt flere ganger at jeg ikke er fan av di derre lm felgene, men det begynner å bli bra nå, angrer litt på at jeg ikke kjøpte den... Hadde de ikke vært for brevet du fikk i posten fra biltilsynet hadde den nok gått den gangen ;)

hehe;) ja er litt lei av LM selv.. men passer bilen ganske so bra synst nå jeg!;)

jaa.. men det gjekk i orden uten og vise bilen;)

Skrevet

hehe;) ja er litt lei av LM selv.. men passer bilen ganske so bra synst nå jeg!;)

jaa.. men det gjekk i orden uten og vise bilen;)

Ingeting er bedre enn å komme seg unna ;) Kommer nok en tur til ørsta ei helg, må bare få igjen skilta først... Tosken på bt godkjente senkesettet men tok skilta pga en litt slarkete bærekule... Får nye deler imorra da forhåpentligvis, da er det bare og hente skilta :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...