wicky124 Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 fint med tofarget interiør Hva skjedde med huset ditt forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Husker jeg så denne første gang i Bilen Min-spalten på Broom. Fantastisk bil! Kunne kanskje vært kult med en M-leppe forran når bilen er på treff, for å bygge ned det siste som er igjen til bakken Upraktisk til tusen å ha på til vanlig, men må vel gå an å modde den til en form for snap-on/off Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimVolle Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2011 TakkTakk ehmm. de var en kompost som stod ca 1 meter i frå husveggen som tok fyr og deretter huse.. hadde budd der i ca 2 måneder før de skjedde. kjedli!:S takktakk:) ja lippe kommer. Men er andre ting som må fiksast først:) tar en liten oppdatering:) Bilen har fått nye skilt:) Bilen har fått voltmeter:) Og har laga ny hattehylle til bilen. 6" aeroport og 6.5" komponentsett og litt andre div bilder Og en kompis som la ijen to spor:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Så ut som frontfelgen var ganske skeiv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimVolle Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2011 Så ut som frontfelgen var ganske skeiv... hehe:P ja rondellen e heilt vannvitti skeive me:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 jævlig grom bil, men ville ikke hatt noe leppe på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Ser at bilen min må lavere gitt! rå bil du har, hvordan motor er det i den sorte e39'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimVolle Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2011 vi får se om de blir lippe. tenkte jeg skulde kjøpe ei og prøve. hehe:) takk takk. de er en 2liter.. en spreke 2 liter:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett03 Skrevet Juni 25, 2011 Share Skrevet Juni 25, 2011 Så ut som frontfelgen var ganske skeiv... hehe:P ja rondellen e heilt vannvitti skeive me:P Domt at du tok bilde fra den siden og fekk med felgen... Meen merker jo ingen ting i ratte eller på bilen utroli nåkk ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimVolle Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2011 nye bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 Fy F.. for en bil. denne liker jeg godt :D liker felgene og senken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 Denne her var nydelig ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimVolle Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2011 TakkTakk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimVolle Skrevet Juli 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Juli 8, 2011 Share Skrevet Juli 8, 2011 Den der var perfekt i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå