Rellik Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Hei! Har gått til innkjøp av en 12" phoenix gold sub.. http://www.lydbilde.no/bilstereo-1/bass ... 2s-1x4-ohm Skal ha den i en e39 uten skipose, så det er altså en plate mellom bagasjen og cupèen. Hva er best i disse bilene, lukka eller porta kasse? På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Er ikke noe problem å lage skiposehull i E39, jeg har selv gjort det og det er allerede merket opp for å skjære ut da Bmw selger Retrofit sett til dette. Brukte vel ca 30min på jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rellik Skrevet April 7, 2011 Forfatter Share Skrevet April 7, 2011 Ja har tenkt tanken selv, å bare skjære ut Men vil helst kunne kjøre me "skiluka" igjen å alikevel ha litt lyd Hva er da best, porta eller lukka kasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rellik Skrevet April 8, 2011 Forfatter Share Skrevet April 8, 2011 Ingen som har forslag til hva som er best? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabon Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Jeg har ikke montert skipose original. Tenkte faktisk å prøve først å sette inn to bassporter bak midtarmlene for å se om jeg får bra nok med bass inn i kupeen da. Har ingen anelse om det fungerer, men det vil ihvertfall ikke bli et stort hull som skjules kun når armlenet er oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Jeg har ikke montert skipose original. Tenkte faktisk å prøve først å sette inn to bassporter bak midtarmlene for å se om jeg får bra nok med bass inn i kupeen da. Har ingen anelse om det fungerer, men det vil ihvertfall ikke bli et stort hull som skjules kun når armlenet er oppe. Nei men du får jo 2 hull som må skjules, men det blir jo ikke noe hull der, subben står jo i hullet, i tilegg så har man jo den tøyflappen som er i armlenet som festes med borrelås oppe. Men om du lager 2 hull der, bør du holde deg innenfor utkuttingen til skiposen om du skulle endre mening senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå