Kenni21 Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Får en lyd som minner om en skrange lyd fra fører siden på motoren, har tenkt kansje om dette kan vær oljepumpa som begynner å synge på siste vers. Noen andre her som har opplevd dette før?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris5449 Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Har en skranglelyd på motoren selv, fikk dette undersøkt når jeg skulle fikse no annet på BMW verksted og de sa da at det enten var strammer'n til multireima eller vannpumpa. De trudde det mest sannsynelig var vannpumpa. Jeg har M50 motor btw. Tenkte jeg kunne dele dette siden det er noe av det samme som meg, vet ikke om det er til noen hjelp da Håper det ordner seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenni21 Skrevet April 7, 2011 Forfatter Share Skrevet April 7, 2011 Ok! Er det en lyd hele tiden hos deg eller kun når du starter den kald?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris5449 Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Har ikke hørt så mye til den i det siste, men den kom når den sto på tomgang, selv om den var varm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Har du på klima anlegget,dette kan skrangle litt på tomgang,når oljepumpa blir dårlig så pleier den rød lampa i instrumentet lyse litt ekstra lenge ved start,men skjer nesten aldri at den ryker på m52. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigln Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 få det sjekket!! vil vel ikke ha motorras? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet April 8, 2011 Share Skrevet April 8, 2011 Er en del ting som kombireima drar rundt som kan skrangle. Et sliten lager støyer mye, men ofte en bagatell og skifte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenni21 Skrevet April 8, 2011 Forfatter Share Skrevet April 8, 2011 Røde lampa lyser faktisk mye lenger ved start en den pleier. Skal få sjekka opp den lyden hos mekaniker. Takker for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenni21 Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 Har denne lyden som jeg tror kommer fra under bilen. Se link: http://m.youtube.com/index?client=mv-go ... E8jyGR2Ris Noen som har hatt denn lyden før?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenni21 Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 denne linken mener jeg: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå