Cryfry Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Heisann. Ny stolt BMW eier og ny her på forumet. Jeg har akkurat kjøpt en 520i 1992mod og har ett problem med bensinmåleren. Til tider når jeg starter bilen kan bensinmåleren ende opp på 60l og når jeg begynner å kjøre synker den ned igjen til 0. Under kjøring kan dette variere fra at den stiger igjen fra 0 til 40 eller fra 0 til 20 også. Har fylt helt full tank på bilen og den endte igjen opp på 60l og lå der en stund men sank ned til 0l igjen etter kort stund. Er ikke noe annet en en nybegynner innenfor skruing generelt men lurte på om det var noen som kunne hatt en idè om hva som er problemet her og om det er lett og fikse? Er som sagt langt ifra god til å skru på biler for har som regel aldri tid til dette. Men er dette en vanskelig greie å få til å funke? Mvh Kenneth
nimitz Skrevet April 8, 2011 Skrevet April 8, 2011 Hei og velkommen til forumet. Det kan vel ikke være så mange ting som er feil. Vil tippe på måleren (føleren) som sitter i tanken. Har selv hatt det problemet, men det ble i orden da jeg skiftet tankmåleren.
325icab_88 Skrevet April 8, 2011 Skrevet April 8, 2011 Koster nesten 2 lapper ny på www.gsbildeler.no Prøv å få tak i en brukt på forumet her?
Cryfry Skrevet April 8, 2011 Forfatter Skrevet April 8, 2011 Takker for svar! Vis noen har en brukt en så skrik ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå