titansølv Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Kjøpte nylig GS sine Concave-felger, men ser at klarlakken allerede har startet å flasse av bare etter et par måneder på den ene felgen. Er dette normalt eller er det en fabrikasjonsfeil? Ser ikke pent ut dette og er misfornøyd. Bekymret over hvordan det vil se ut etter et år.
titansølv Skrevet April 7, 2011 Forfatter Skrevet April 7, 2011 Bilde av type felg her litt ned på siden: viewtopic.php?f=1&t=185723
gica Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Har samme felger, men ikke lagt merke til noe av dette på mine. Dog, ble bare brukt i ca 1 mnd da jeg satte dem på min bil. Vinteren kom rimelig fort. Uansett, dette burde vell være en reklamasjonssak.
todleif Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Kva har du vaska felgene med? Brukt om vinteren? Steinsprut som har utvikla seg?
titansølv Skrevet April 7, 2011 Forfatter Skrevet April 7, 2011 Felgene har kun vært brukt på sommerføret før salting. Har ikke brukt annet en vanlig bilshampoo. Har vært særdeles forsiktig og steinsprut er det ikke spor av. Det er kun den ene felgen som er angrepet slik. Høytrykk har heller ikke vært brukt. kun vanlig hageslange.
titansølv Skrevet April 7, 2011 Forfatter Skrevet April 7, 2011 Skal snakke med GS ja. Har forholdt meg til dem i Skien, og de har alltids vært gre og serviceinnstilt:)
Otis Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Uten sammenligning forøvrig, så hadde jeg samme problemet på 4 stk felger fra TSW. Der var det produksjonsfeil på en serie med felger som gjorde at klarlakken flasset av. Så det er ikke umulig at det er akkurat det som har skjedd her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå