To0mmy Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Tiden kom for ny bil i garasjen, å denne gangen ble valget enkelt, måtte jo bli en bil jeg alltid hadde drømt om! Vaglet falt derfor på denne, en orginal e34 M5, og kan ikke si jeg angrer Møtte en luring i feil kjørebane i en sving i slutten av juni 2012, unna manøveren endte med autovern og grøfta, samt et piggtråd gjerde som gjorde underverk med lakken på bilen (ikke i positiv retning!). Så etter dette vart det hel lakkering i juli 2012! STOR takk til alle på GS Bildeler avd Bud som hadde med lakkeringen og gjer, ble veldig bra! Det som er gjort så langt er: - Nytt panser - Ny grill ramme - Ny fram fanger - Nye fram skjermer - Nye brukte framdører - Nye sorte DE - Nye sota blinklys - Nye baklykter - Nye alle støtlister - Nye bremse kalipter, skiver og klosser - Ny forsterket clutch - Nye simringer, girkasse og differensial - Nye foringer - Motor overhalt for 50k siden - Senket med apex fjøre og dempere - Nye 8,5 og 9,5 x 18 felger Planer videre er: - Ny eksos - Coilovers - Et jekk feste som har litt rust, dette skal sveises, er siste av rust som er igjen. - Fikse litt små ting på intriøret, få på plass igjen den orginale kasset holderen og fikse noen dørpanel der skinnet løsner fra panelet. - Skifte alle bremserør - Skifte alle foringer til powerflex - Skifte front rute, liten steinsprut skade i den nå. - Skifte viskermekanisme og viskerarmene. - Skifte alle pakninger i dører og slikt. Så etter planen skal rett og slett alt på hele bilen byttes ut Vehicle information Type M5 (EUR) Dev. series E34 () Line 5 Body type LIM Steering LL Door count 4 Engine S38 Cubical capacity 3.60 Power 232 Transmision HECK Gearbox MECH Colour SEBRINGGRAU METALLIC (229) Upholstery SCHWARZ VOLLEDER (0318) Order options No. Description 302 ALARM SYSTEM 303 INNENRAUMSCHUTZ/NEIGUNGSALARMG 339 SATIN CHROME 354 GREEN STRIPE WINDSCREEN 401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC 415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 496 SEAT HEATING FOR REAR SEATS 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 655 BMW BAVARIA C BUSINESS 676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM 690 CASSETTE HOLDER Etter hel lakkering juli 2012 Sommeren etter jeg kjøpte den, med BBS RC090 8*17" Dagen etter bilen var hentet, med X-Rad 8*17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Nydelig M5 du har! Perfekt fargekombinasjon og felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Gratulerer med drømmebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Jeg liker alltid biler med litt mod, men den er var ordenlig fin! Gratulere med drøme bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Digger fargen! Ser veldig bra ut med de felgene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Nydelig Flere bilder og mere tekst blir bra Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Kjempe fin bil mye potensiale her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Kjempefin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 reg nr på denne?? dette MÅ være gamle bilen min!! original 91 mod?? denne har jeg ofte savnet. håper den får en bedre eier enn han som kjøpte den av meg.. jeg solgte den i 2004-2005 trur jeg det var. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 De felgene passet virkelig bra. 16" BBS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
To0mmy Skrevet April 9, 2011 Forfatter Share Skrevet April 9, 2011 Takker, kjekt med positive tilbake meldinger! Mer bilder og info kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
To0mmy Skrevet April 9, 2011 Forfatter Share Skrevet April 9, 2011 De felgene passet virkelig bra. 16" BBS? 17" BBS RC 090 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 takk for svar på pm, da er det den! ta GODT vare på den, begynner å bli langt mellom originale m5'er desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
To0mmy Skrevet April 9, 2011 Forfatter Share Skrevet April 9, 2011 Denne ska jeg passe på! Ja, er ikke ofte du kommer over en bra orginal m5 nå lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 perfeksjon på hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå