COOLBEAR Skrevet April 8, 2011 Skrevet April 8, 2011 hei jeg har laga et eget rør ned til clutchen uten kjølerør. kjørt mye hardt uten problemer. men i går etter jeg hadde kjørt satt jeg fra meg bilen. skulle starte den etter 5min. å da funka ikke clutchen. pedalen var fin men "løste" ikke ut. etter ca 10-15min til funka alt fint å har funka bra siden! noen ideer?
CrZyWiz Skrevet April 8, 2011 Skrevet April 8, 2011 Hvorfor skal du ha en kjølesløyfe til clutchen? Orginalopplegget fungerer upåklagelig. Problemet ditt tyder mer på luft i systemet.
COOLBEAR Skrevet April 8, 2011 Forfatter Skrevet April 8, 2011 Hvorfor skal du ha en kjølesløyfe til clutchen? Orginalopplegget fungerer upåklagelig.Problemet ditt tyder mer på luft i systemet. det er orginalt kjølesløyfe på det røret . pedalen er bra å det var den når det skjedde også hjalp ikke pumpe en gang .
Ballder Skrevet April 8, 2011 Skrevet April 8, 2011 Det er IKKE kjølesløyfe. Den spiralen er ment for og oppta bevegelsen mellom girkassen og karosseri, da motor/gir er i bevegelse grunnet gummioppheng. Uten den spiralen kan det oppleves at rør knekker etter lang tid.
COOLBEAR Skrevet April 9, 2011 Forfatter Skrevet April 9, 2011 Det er IKKE kjølesløyfe.Den spiralen er ment for og oppta bevegelsen mellom girkassen og karosseri, da motor/gir er i bevegelse grunnet gummioppheng. Uten den spiralen kan det oppleves at rør knekker etter lang tid. derfor man har slange da x-D
Ballder Skrevet April 9, 2011 Skrevet April 9, 2011 Er nok derfor ja. Mulig bremsevesken i ditt reservoar sirkulerer, og derfor kjøles ned av kjølesløyfen når den blir for varm. Lett og få sirkulasjon og kjølende effekt på et system der vesken blir presset frem og tilbake med minimalt av mengde veske. Eller??
JTS77 Skrevet April 9, 2011 Skrevet April 9, 2011 Er nok derfor ja.Mulig bremsevesken i ditt reservoar sirkulerer, og derfor kjøles ned av kjølesløyfen når den blir for varm. Lett og få sirkulasjon og kjølende effekt på et system der vesken blir presset frem og tilbake med minimalt av mengde veske. Eller?? Ville også gått over sirkulasjonspumpen, bare for å være sikker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå