shaveass Skrevet April 9, 2011 Skrevet April 9, 2011 driver å titter på xenonkit til bmwen min og lurer på om noen har oeiling på hvilke av disse jeg bør kjøpe? http://www.vvme.com/single-beam-hid-con ... 45_14.html lurer også på om jeg bare kan montere disse på lyktene mine uten av bilene jeg møter blir alt for mye blendet? noen som har peiling på om det er vanskelig å montere? takker for svar
shaveass Skrevet April 9, 2011 Forfatter Skrevet April 9, 2011 skal jeg ha 35w eller 55w? skal jeg bestille med eller uten relay harness?
killarinc Skrevet April 9, 2011 Skrevet April 9, 2011 Skal du ha i nærlys eller langlysa? Har du linser eller reflektor i lampa de?
shaveass Skrevet April 9, 2011 Forfatter Skrevet April 9, 2011 skal ha i nærlys:) vet j ikke helt forskjell på det, såe r ikek godt å si
Reef89 Skrevet April 9, 2011 Skrevet April 9, 2011 Du kjøper ett helt vanlig single HID kit 35w. Blending av møtende bil kan jo du unngå litt vertfall, siden du har vel manuell lysjustering på lyktene dine?
shaveass Skrevet April 11, 2011 Forfatter Skrevet April 11, 2011 ok. truddde jeg skulle ha 55w jeg. ja har manuell lysjustering:) vet du noe om det er vannskelig å kontere og sånt eller?
shaveass Skrevet April 11, 2011 Forfatter Skrevet April 11, 2011 ok. truddde jeg skulle ha 55w jeg. ja har manuell lysjustering:) vet du noe om det er vannskelig å kontere og sånt eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå