Gosha Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Skal installere Dice Ipod module til bilen min men, eg har ikke en fabrikk forsterker siden den er Euro version, er vel bare US så har forsterker bak samt med batteriet men, er det mulig å installere den via CD spilleren som har integrert "forsterker" eller har eg forsterker en eller annen plass i bilen? Dice kabelen har 3 pins å 5 pins connection Setter utrolig mye pris på svar slik at eg slipper å brenne cd'er å kan bare flekke opp spotify Takk på forhand MvH Kevin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Bestiller du front mount kabel sett til E46 på europeanautosource.com så er det løst. Skal prøve å finne linken igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gosha Skrevet April 9, 2011 Forfatter Share Skrevet April 9, 2011 Den Dice modulen eg bestilte er fra Bavariansoundwerks.com, e46 skulle kunne ønske eg ikke trenge å sende den tilbake : / Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 10, 2011 Share Skrevet April 10, 2011 Jeg svarer her jeg. Du har ikke kjøpt feil Dice modul, men du kjøpte med trunk mount kabelsett. Dvs den er for biler med CD veksler bak, ikke forsterker bak. Det du kan gjør for å slippe å returnere er å bestille denne her: http://www.europeanautosource.com/produ ... ts_id=3555 Da vil du kunne montere Dice boksen din rett på CD spiller foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gosha Skrevet April 10, 2011 Forfatter Share Skrevet April 10, 2011 Yay eg fant den tidligere men var usikker siden det er 2 der som er like så tusen takk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå