Bårzan Skrevet Juli 19, 2012 Skrevet Juli 19, 2012 Noen som har tips til fargevalg?Har faktisk vurdert en veldig knæsj metallic grønnfarge, men er redd den blir litt harry.. Skal ha den hvit inni og i motorromet..Har også tenkt litt på ei frisk metallic lillafarge eller en fin bronsefarge... Vanskelig å bestemme seg.. Org eller svart:)
Lamek Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Skrevet Juli 19, 2012 Noen som har tips til fargevalg?Har faktisk vurdert en veldig knæsj metallic grønnfarge, men er redd den blir litt harry.. Skal ha den hvit inni og i motorromet..Har også tenkt litt på ei frisk metallic lillafarge eller en fin bronsefarge... Vanskelig å bestemme seg.. Org eller svart:) Svart og orginal e oppbrukt og kjedelig..
Lamek Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Skrevet Juli 19, 2012 Ta en fin metallic brun farge;-) ! Er det jeg tenker ja.. Brun/Bronse:) må vel bare lete rundt å se på forskjellige biler. Vet opel har kommet med en veldig fin Bronsefarge i år:-)
Devils Skrevet Juli 24, 2012 Skrevet Juli 24, 2012 De E36 "driftebilene" hadde jeg ikke særlig sansen for jeg heller, mye bråk og lite action.. Var ikke den rosa E36'n damekjørt btw? Den rosa saken hva damekjørt sak. Helt talentlaus de folkan dær. Lamek du hadde nu bedre kjøring en de.
Lamek Skrevet August 1, 2012 Forfatter Skrevet August 1, 2012 Selges for 60000,-/Bud Påkosted betydelig. All info finnes på de 20 siste sidene i denne tråden.
Mjørgen Skrevet August 1, 2012 Skrevet August 1, 2012 Hmm.. Du selger jo unna alt før du blir ferdig mister:-S ka prosjekt har du på gang nå da?
Lamek Skrevet August 1, 2012 Forfatter Skrevet August 1, 2012 Ingen ting på gang inntil videre.. Har nøyaktig null tid til bilskruing både dtte året og de neste årene, så om det blir nytt så blir det en registrert e46 m3 ess eller hpf.. Veldig synd da bilen er helt herlig å kjøre..
Lamek Skrevet August 1, 2012 Forfatter Skrevet August 1, 2012 Bilen er en 08/82mod 635csi. Ribbet innvendig og montert sparco bøttestoler, sparco 6pkt belter, Omp corsica drifteratt med gsp snapoff Har nesten komplett grått sportsinteriør som medfølger. Fin for rust egentlig. Må sveises bak i høyre kanal. Ellers grei. Elvinduer funker ikke. Understell: Spax hardhets justerbare dempere. Senkefjærer (kappet litt) Alle bærearmer fremme er nye og montert med powerflexforinger. Nye tårnlager rundt, Fjærtårnstag fremme. Pulverlakkert travers bak, montert med powerflex foringer. E34 bærebruer pulverlakkert og montert med orginale m5 foringer, nye hjullager, nytt e28 m5 stabstag med nye foringer. bremserør osv. Nye orginale m5 skiver bak, Nye bremseskjold bak. Alle bremseslanger er nye. e34 m5 drivakslinger 210 Shimset diffbrems 3,07S Nylakket og m535 difflokk. Custom diffoppheng. E34 m5 bremser rundt med hullborra skiver fremme Motor: Går som en sjark på tomgang. Finner ikke ut hvorfor. Blir helt frisk så snart man rører gassen og den drar rimelig friskt:) Nytt fordelerlokk, rotor,, Vannpumpe, thermostat, reimer, flushet kjølesystem og ny væske. Bruker ikke vann. Brukte ca 1 liter olje på 40mil banekjøring. Bruker ca 1liter olje på 200mil gatekjøring.
Lamek Skrevet August 12, 2012 Forfatter Skrevet August 12, 2012 Da ser det ut som at denne saken havner hos meg.. Planer er å få tollet den slik at jeg får skilter og kan bruke bilen. Montere shadowline, sorte DE Bred front tone ruter sort sportskinn.. Tror det blir rimelig rett på denne bilen.. Ellers håper jeg bare den trenger småstell:) Det er gjort en hel del oppgradering med motor. Annet type innsug, andre ventiler, trimkam fra Dr.Schrink 284 grader´s, superchip med tilegg i programvaren for Dr. Schrink hvor turtallsperren er flyttet til 6900 rpm. Det er også K&N filter samt et helt rått sportavgassystem fra Ferrita. NYTT M3 E30 Sport Evolution ratt i skikkelig Alcantara stoff. Belyst M5 girkule. Alt av bremser er renovert og pulverlakkert montert hardere bremseklosser Teflon bremseslanger. Senket 40/30 nye Bilstein dempere.
Lamek Skrevet August 12, 2012 Forfatter Skrevet August 12, 2012 ska d s54 med turbo oppi her da??? Nope.. Bli bare en fin bruksbil:)
Lamek Skrevet August 13, 2012 Forfatter Skrevet August 13, 2012 Hvilke frontfangere er penest på e34? Mye forskjell på m5 og 540?
Marjooozz Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 Hvilke frontfangere er penest på e34? Mye forskjell på m5 og 540? for og være ærlig, så mener jeg at schnitzer fangeren er penest... men mellom m5 og 540 så stemmer jeg for m5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå