Lamek Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Og Nei Jørgen det ble ikke e21. Snakket med bt ang vognkortet på den vi snakket om, men nye lover osv osv har ødelagt for det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet April 20, 2013 Forfatter Share Skrevet April 20, 2013 Et par bilder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Tøff bil hvilken motor kommer i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet April 20, 2013 Forfatter Share Skrevet April 20, 2013 Vil ha s54 turbo i den, men det blir ikke prioritert motor i år.. skal bygge nytt bur og understell så får vi se om det blir motor til neste år:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 grattis med en kul e30, likte stuket på den motorplanene dine tror jeg blir veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Denne gange skal jeg faktisk høre på hva Pedi sier. Tror ikke du gjør dumt i dette. Time will show, og du vil gi meg rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Hm, spennende. Syns e30 kler det stuket, altså uten m3 c stolpen, og m3 kofferten:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet April 20, 2013 Forfatter Share Skrevet April 20, 2013 Slik står den nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 har ikke denna stått i værste ditt på Nesna siden i fjor? mener jeg så en lik en der når jeg jobba oppi der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet April 20, 2013 Forfatter Share Skrevet April 20, 2013 har ikke denna stått i værste ditt på Nesna siden i fjor? mener jeg så en lik en der når jeg jobba oppi der... Stemmer det:) Har stått i verkstedet mitt i 1år ca.. kamerat av meg som har hatt den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 shiiit reiste den så langt avsted er vel denne jarle har hatt stående i snart 10år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet April 21, 2013 Forfatter Share Skrevet April 21, 2013 shiiit reiste den så langt avsted er vel denne jarle har hatt stående i snart 10år Stemmer.. motoren var vel ferdigbygget i 08/09 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 shiiit reiste den så langt avsted er vel denne jarle har hatt stående i snart 10år Stemmer.. motoren var vel ferdigbygget i 08/09 Da blir den sikkert stående noen år til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet April 21, 2013 Forfatter Share Skrevet April 21, 2013 shiiit reiste den så langt avsted er vel denne jarle har hatt stående i snart 10år Stemmer.. motoren var vel ferdigbygget i 08/09 Da blir den sikkert stående noen år til. Hehe.. Det skal du ikke se bort i fra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå