Jørgen-A Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Esab funker fint på herjebil etter min mening.. Og så,holder det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet April 28, 2013 Forfatter Share Skrevet April 28, 2013 Fått tak i meg en orginal m106.) Nå.. kanskje det blir litt oppskremming av den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2013 Skrudd buret som står i denne blir ikke solgt da det ikke går å få det ut uten å kappe i stykker, så jeg er begynt å bygge om dette. Skal få det Fia godkjent så det blir en del ombygging da man ikke får godkjent skrudde dørstrebere osv. Skal legge utt litt bilder når det begynner å komme på plass:) Montert bærebruer fra e30 m30 med eksentriske foringer. Har et sett spindler fra e36 320 for prøvemontering da jeg ikke har fått tak i spindler og bremser fra e36 3,2 enda. Synes det ser t som at hjulet kommer litt langt bak nå.. Noen som vet om de vil komme lengre frem med 3,2 spindlene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helico Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Skrudd buret som står i denne blir ikke solgt da det ikke går å få det ut uten å kappe i stykker, så jeg er begynt å bygge om dette. Skal få det Fia godkjent så det blir en del ombygging da man ikke får godkjent skrudde dørstrebere osv.Skal legge utt litt bilder når det begynner å komme på plass:) Montert bærebruer fra e30 m30 med eksentriske foringer. Har et sett spindler fra e36 320 for prøvemontering da jeg ikke har fått tak i spindler og bremser fra e36 3,2 enda. Synes det ser t som at hjulet kommer litt langt bak nå.. Noen som vet om de vil komme lengre frem med 3,2 spindlene? [ Bilde ] Det vil ikke komme lengre frem om du bruker spindler fra 3.2, hadde samme problemet selv, og ble ikke bedre av å bytte til 3.2 spindlene, brukte samme delene som deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2013 Skjønner.. Jeg testet jo med dekkdim til 5serie så de ble litt trangt i bakkant, men det blir vel ok med normale e30 dekk. Er jo flere som kjører med dette oppsettet så det funker vel:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Har med bærearma å gjøre, du må ha m3 armer fra rett årsmod, tror det var 95-97. også må du ha eksentriske foringer i bakant, ligger masse info på nett om dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helico Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Hjelper ikke med m3 armer fra 96 modell iallefall, kom på akkurat samme plass hos meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2013 Ser ut så det blir e30 m3 spindler fremme. Etter det jeg finner på nett er ikke e36 forstilling noen god løsning:( Noen som vet om e36 m3 bremser er bolton på e30 m3 nav? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2013 Noen som vet hvordan det blir med bremser bak med e28 nav? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Må vell bruke 3, 2 bærearmer, er mange som bruker dette så tror det blir greit:-) Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 enig i at e36 ikke er veien å gå, om du har annen mulighet. Helico, hadde du eksentriske foringer ? og det er spesifikk model du trenger fra, husker ikke om det var 3.0 eller 3,2 -men bare en av de som er "rett" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helico Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 enig i at e36 ikke er veien å gå, om du har annen mulighet.Helico, hadde du eksentriske foringer ? og det er spesifikk model du trenger fra, husker ikke om det var 3.0 eller 3,2 -men bare en av de som er "rett" Hadde eksentriske foringer ja, da er det 3.0 iallefall, for kom ganske langt bak med 3.2.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2013 Får man fia godkjent buret om man bolter det fast i karosseriet? Tenker da med plate på både inn og utsiden som er større en 120cm3? Tolket det slil i bilsport boka, men må bare spørre. Må ha lisens på den slik at jeg kan delta på kjøretrening i drifting på ACR:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Fia godkjent buret får du ikke i norge. Du trenger ikke det. Les i bilsport reglene er det som gjelder her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Er forskjell på vanlig E36 spinndel og M3 3.2. Og feste til bærearmen er mindre ut av senter og mest lik org M3 E30. Så det å si at hjulet ikke kommer lengre frem er løgn Ved å bruke 3.2 spindelene, bærearemer og ex foring, blir det så likt som org E30 M3 man kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå