helico Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Er forskjell på vanlig E36 spinndel og M3 3.2. Og feste til bærearmen er mindre ut av senter og mest lik org M3 E30. Så det å si at hjulet ikke kommer lengre frem er løgn Ved å bruke 3.2 spindelene, bærearemer og ex foring, blir det så likt som org E30 M3 man kommer. Mulig der kommer litt lengre frem, men det kan ikke være mange mm.. Hadde spindlene, bærearmene og ex foring, men likevell havnet hjulet for langt bak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Med vanlig e36 spindel 3, 2 bærearm og ex foringer da, hvordan blir det? Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Er forskjell på vanlig E36 spinndel og M3 3.2. Og feste til bærearmen er mindre ut av senter og mest lik org M3 E30. Så det å si at hjulet ikke kommer lengre frem er løgn Ved å bruke 3.2 spindelene, bærearemer og ex foring, blir det så likt som org E30 M3 man kommer. Mulig der kommer litt lengre frem, men det kan ikke være mange mm.. Hadde spindlene, bærearmene og ex foring, men likevell havnet hjulet for langt bak... Hadde du fra m3 3, 0 da eller?? Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helico Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Er forskjell på vanlig E36 spinndel og M3 3.2. Og feste til bærearmen er mindre ut av senter og mest lik org M3 E30. Så det å si at hjulet ikke kommer lengre frem er løgn Ved å bruke 3.2 spindelene, bærearemer og ex foring, blir det så likt som org E30 M3 man kommer. Mulig der kommer litt lengre frem, men det kan ikke være mange mm.. Hadde spindlene, bærearmene og ex foring, men likevell havnet hjulet for langt bak... Hadde du fra m3 3, 0 da eller?? Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Nei hadde fra 3.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 Får man fia godkjent buret om man bolter det fast i karosseriet?Tenker da med plate på både inn og utsiden som er større en 120cm3? Tolket det slil i bilsport boka, men må bare spørre. Må ha lisens på den slik at jeg kan delta på kjøretrening i drifting på ACR:) Fia godkjente bur må bygges av fia godkjent burgygger. Bygg etter bilsport boka, så får du lisens på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2013 Hva tror dere om denne turboen.? Specs og bilde nederst på siden. viewtopic.php?p=2774693#p2774693 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Har du tatt treningskurset på ACR? Må man ha FIA bur under treningene også? Tenkte å ta kurset i fjor høst, men da måtte man jo ha en bil på den praktiske delen med FIA bur og det var det nesten ingen som fikk tak på så fort.. Må vel bestille meg bur til RX7'n da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2013 Har du tatt treningskurset på ACR? Må man ha FIA bur under treningene også?Tenkte å ta kurset i fjor høst, men da måtte man jo ha en bil på den praktiske delen med FIA bur og det var det nesten ingen som fikk tak på så fort.. Må vel bestille meg bur til RX7'n da Som dem sier så må man ha e bur godkjent etter bilsport boka.. Jeg har ikke tatt kurset enda, men må vel gjøre det etterhvert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2013 Går ikke så fort her om dagen, men litt skjer da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Alpina b10 biturbo har ikke 280:) den har en mye sterkere getrag kasse som jeg ikke husker navnet på. Men den har en egen kasse vet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2013 Alpina b10 biturbo har ikke 280:) den har en mye sterkere getrag kasse som jeg ikke husker navnet på. Men den har en egen kasse vet jeg. Kult.. da får jeg en sterkere kasse:) Tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Du må øke benevnelsen med 10, Getrag 290 heter den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet August 2, 2013 Forfatter Share Skrevet August 2, 2013 Lenge siden det har vært noe innlegg i denne tråden. pga plassmangel ble e30en solgt tidligere i vår. Kom to lykkelige karer kjørende helt fra Hønefoss for å hente den. Nå har jeg bare 1stk prosjekt bil. Og Yngve! Jeg lover å fullføre denne Gangen:-D Har pjusket litt med e34en i det siste. Denne skal jeg ha til Gate/banebil på prøveskilter. Orker ikke tolle den inn før den blir veteran om 5år. Har satt inn bøttestoler og nytt ratt i den.. Ellers forblir interiøret originalt. Utvendig blir den også beholdt slik den er i første omgang. Blir oppgradering til m5 fangere osv senere.. Får et sett brukte k-sport som skal settes på neste helg, så da skal jeg trille den ot og ta noen bilder. Den får ACS Rennsport felger i 9,5 og 11x18. De felgene har jeg på m5en nå, men skal sette RH x-rad på den da det er for ille å bruke de felgene på "Hverdagsbilen" Har fått i ett sett sorte Hella baklykter, m5 bakplate som skal monteres ganske snart:) mangler Sorte DE og orange blinker foran;). Ellers blir det ikke å gå så fort med denne da jeg har en båt som også trenger litt puss i vinter. Denne får Hjerte fra BMW:-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet August 4, 2013 Forfatter Share Skrevet August 4, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Du må øke benevnelsen med 10, Getrag 290 heter den Helt korrekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå