Kristian Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Hva slags motor blir det i e34'n igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet August 4, 2013 Forfatter Share Skrevet August 4, 2013 Hva slags motor blir det i e34'n igjen? Vet ikke.. Skal bare pjuske med det kosmetiske osv og gjøre ferdig understell så tar jeg motor helt til slutt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet August 5, 2013 Forfatter Share Skrevet August 5, 2013 Nemmen;) liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Aiai! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet August 5, 2013 Forfatter Share Skrevet August 5, 2013 Aiai! Får den oppover på Torsdag så da blir det litt tilpassingsarbeid.. håper det går med 540BKF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Å konge motor! mye hk i denne da og skal D godkjennes ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet August 5, 2013 Forfatter Share Skrevet August 5, 2013 Å konge motor! mye hk i denne da og skal D godkjennes ? Er vel bare software som er endret etter det jeg vet. 350hk. Nei jeg orker ikke godkjenne enda ivertfall. Har jo prøveskilter så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Det er jo flere som har fått V12 til å passe i en E34, og utfra hva jeg klarer å se, tar ikke V12en noe mere plass enn V8, i og med at den bare er 60 grader, versus M60ens 90 grader og dobble kammer. Litt lengre er den kanskje, men det burde vel ikke gå utover plassering av BKF? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet August 5, 2013 Forfatter Share Skrevet August 5, 2013 Vil tro det går greit ja.. motprromet i e34 er vel ikke så veldig mye anerledes en e32 så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 spennende, blir det manuell og? mye nm er det i disse da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet August 6, 2013 Forfatter Share Skrevet August 6, 2013 Manuell ja. 530d kasse eller noe sånt. Usikker på hvor mye nm det er, men tror det er 490. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 NÅ snakker vi motor Steffen!!!!! Den V12eren smetter du rett nedi, passer som en drøm. Jeg har selv hatt en E34 med V12, og det er berre lekkert!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet August 6, 2013 Forfatter Share Skrevet August 6, 2013 NÅ snakker vi motor Steffen!!!!!Den V12eren smetter du rett nedi, passer som en drøm. Jeg har selv hatt en E34 med V12, og det er berre lekkert!! Gøøy:-) Vet du hvordan jeg gjør det med gasspedal? Har ikke den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Jeg brukte potmeteret fra 750. Passet bolt-on... Finner du sikkert på Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet August 6, 2013 Forfatter Share Skrevet August 6, 2013 Stilig:-) E32 motorfester og bunnpanne er også likt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå