Lamek Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oxygaxe Skrevet Juli 14, 2011 Share Skrevet Juli 14, 2011 hehe, mye oppgradering på deg Blir nice det her steffen. i morgen kommer det 4-5 betongbiler med gulv til garasjen så da får jeg også komme i gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Juli 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2011 Da har jeg fått ut m106 motoren.. Blir litt stell av motorrom og behandling av overflaterust på frontplate:) Tror jeg syregrunner og tecktylerer alt som er bak støtfanger osv.. Har også fåt tak i komplett m6 Bakstilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Juli 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2011 hehe, mye oppgradering på deg Blir nice det her steffen. i morgen kommer det 4-5 betongbiler med gulv til garasjen så da får jeg også komme i gang. Blir bra garasje du får ja.. må huske å lage sofahjørne med øl kjøler også da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juli 15, 2011 Share Skrevet Juli 15, 2011 slenger meg på her jeg fin kjerre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Juli 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2011 Er ikke støken i lakken, men veldi fin for alderen.. mulig det blir en hellakkering til høsten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oxygaxe Skrevet Juli 15, 2011 Share Skrevet Juli 15, 2011 hehe, mye oppgradering på deg Blir nice det her steffen. i morgen kommer det 4-5 betongbiler med gulv til garasjen så da får jeg også komme i gang. Blir bra garasje du får ja.. må huske å lage sofahjørne med øl kjøler også da:) Ja vi får se, blir vel kosestue på toppen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 for en nydelig E28 med den rette fargen. synes bmw'er skal være grønne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2011 ja en er ikke så verst:-) fått tak i autronic sm2 nå også som skal mate motoren.. 3stk dobble coiler fra msd og autronic cdi500r skal sørge for skikkelig tenning:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2011 Lite skruing om dagen.. Nå sitter jeg på sykehuset i sandnessjøen og venter på barn nr 2.. håper det går kjappere denne gangen:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juli 20, 2011 Share Skrevet Juli 20, 2011 Lite skruing om dagen..Nå sitter jeg på sykehuset i sandnessjøen og venter på barn nr 2.. håper det går kjappere denne gangen:-) Lykke til og gratulerer så masse på forskudd med unge nr 2! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Juli 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2011 Torsdag morgen kl 06,15 fikk jeg en sønn:) 3935g og 54 cm:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juli 23, 2011 Share Skrevet Juli 23, 2011 grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet Juli 23, 2011 Share Skrevet Juli 23, 2011 Gratulerer med guttongen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juli 23, 2011 Share Skrevet Juli 23, 2011 Gratulerer så masse med gutten:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå