Gå til innhold

Lamek`s Garasje. e34 550i Alpina:-D


Lamek
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det går bra det. Men det gjør det med di du har og. på bensin.Jeg hadde 990cc i e30n med s38 og den hadde 757 hjul hk på 98bf. men mye over 700hk på bensin tror jeg blir vanskelig i en m30. Men det er jo en del power det da. trøblette og få driverket til og holde med den effekten og så stor tung bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går bra det. Men det gjør det med di du har og. på bensin.Jeg hadde 990cc i e30n med s38 og den hadde 757 hjul hk på 98bf. men mye over 700hk på bensin tror jeg blir vanskelig i en m30. Men det er jo en del power det da. trøblette og få driverket til og holde med den effekten og så stor tung bil.

Får bare vente i spenning til den er blitt mappet da:)

Ang drivverk så blir det e34m5 drivakslinger og innkortet 535i mellomaskel..

Getrag 280 kasse:) Får håpe det holder en liten stund:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt kveldskos:)

Ble ikke så bra som det ser ut på bildet, men fikk et inntrykk av hvordan det blir:)

Skal høre med en bedrift som driver med toning av ruter om dem kan gjøre det for meg..

Er så mye bue i lykteglasset at jeg får krøll i filmen.. har prøvd med varme, salo osv osv, men tror en kombinasjon av lite kunnskap, lite tålmodighet og elendig sotfilm er årsaken til at det ikke blir bra..

320590_10150884743580313_873295312_20866325_1699546994_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en ting bare lurer jeg på, hva skal bilen brukes til siden målet er 700hk++? :)

Er vel noe sånn

han tenker seg regner jeg med :P

Må jo være helt sinnsykt moro! :)

Jeg skal bruke den til å kjøre på butikken med, dra på turer osv osv:)

Bare kose meg rett og slett.. Også blir det nok litt banekjøring:)

Skal få lagt inn map på laver ladetrykk også for vanlig gatebruk..

Må også legge til at jeg skal montere bryterpanel i dashbordet til styring av ladetrykk, bensinpumper og litt forskjellig..

og g-måler med litt forskjellige funksjoner. Panelet og g-måleren er utdaterte deler fra f16 jetjager :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kjenning her på hjemplassen hadde en Bmw 3,0 csi med m106 som var rimelig oppskremt med datasprut osv..

Den var han på mange ferieturer med.. Han har bla. vert 2 turer i Italia med den og flere turer i tyskland..

Syns når man bruker så mye penger på en bil så skal den kunne brukes både sommer og vinter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger med her!

Blei bra med filmen, men jeg ville kanskje i tillegg å montert mørke lykteringer? innbiller meg at det hadde gjort seg når glasset er mørkt:)

Tommy

Skal lakkere ringene ja.. skal også bytte alle lister og baklykter på bilen til shadowline.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...