Lamek Skrevet November 1, 2011 Forfatter Skrevet November 1, 2011 Da har "integrale8v / ELS Tuning" Ordnet cdi elnett og merket opp smc elnett til meg:) Har ikke fått det enda, men fikk bilder av det i kveld, og det ser bra ut.. Virker som en kjempe grei og hjelpsom kar:)
helland Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 kjenner jeg gruer meg litt til å begynne med dette selv, aldri gjort det før
Lamek Skrevet November 2, 2011 Forfatter Skrevet November 2, 2011 kjenner jeg gruer meg litt til å begynne med dette selv, aldri gjort det før Aldri gjort det selv heller.. Derfor jeg fikk noen til å gjøre det for meg:)
helland Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 har snakka me bjørnstad bil, de som selger sprutet jeg har, så de skulle merke på slik som det er gjort til deg
destroyy Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Tunga rett i munnen og litt tlf hjelp hvis det trengs så klarer de fleste å koble opp datasprut, brodern koblet opp sm3 på vår og han er i tilegg fargeblind Det som er verre er vel egentlig å få det til å se pent ut!
Lamek Skrevet November 2, 2011 Forfatter Skrevet November 2, 2011 Tunga rett i munnen og litt tlf hjelp hvis det trengs så klarer de fleste å koble opp datasprut, brodern koblet opp sm3 på vår og han er i tilegg fargeblind Det som er verre er vel egentlig å få det til å se pent ut! Å få det pent er enkelt.. Er bare jeg som får kusma av å se 50 ledninger i forskjellige farger:P
helland Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Tunga rett i munnen og litt tlf hjelp hvis det trengs så klarer de fleste å koble opp datasprut, brodern koblet opp sm3 på vår og han er i tilegg fargeblind Det som er verre er vel egentlig å få det til å se pent ut! Å få det pent er enkelt.. Er bare jeg som får kusma av å se 50 ledninger i forskjellige farger:P helt enig, mye ledninger og elektrisk kødd er noe dritt ser helst at det er bortimot plug and play jeg iværtfall
joachim sørlie Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Går nok fint så fort man kommer igang
Frans2k Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Går nok fint så fort man kommer igang Der har du helt rett, koble datasprut er NULL stress, det værste er å begynne
Lamek Skrevet November 11, 2011 Forfatter Skrevet November 11, 2011 La ut 535en min for salg, men responsen var dårlig og det kom bare inn latterlige bud fra 17åringer som hadde en drøm om å monter 20" felger og alu japsevinge på bakluka, så jeg bestemte meg for å beholde den.. Tok den inn i varmen i dag og reppa ut interiøret og dørkmatta, var mye vann som var kommet inn, men den er utrolig nok veldig lite rustete,, Har bestilt ny ramme som skal sveises inn rundt frontruta da den verst angrepet der, ellers blir det bare førstehjelp på bilen karosserimessig nå. Skal montere nytt interiør. Sort sportskinn fra 34 om jeg får tak i det, har sorte skinndørtrekk liggende:) Også blir det montering av komplett m5 drivlinje, understell og m88/3 motor:) Skal også hive inn en søknad om godkjenning. Om noen har sorte dører både forran og bak til førersiden er jeg interessert, Trenger også panser.
bmwtussan Skrevet November 12, 2011 Skrevet November 12, 2011 Dette var vel det mest fornuftige og gjøre. Ta vare på denne bilen, så har du en kjempe bil i mange år framover som du kan kose deg med.
Mjørgen Skrevet November 12, 2011 Skrevet November 12, 2011 Flott!! Blir helt rett og beholde denne selv Og helt rett motor! Har vurdert dette i min også vis d er mulig og få det godkjent:)
helland Skrevet November 12, 2011 Skrevet November 12, 2011 hvorfor ikke holde den original ? mer verdi på denne originalt enn med m88?
Lamek Skrevet November 12, 2011 Forfatter Skrevet November 12, 2011 hvorfor ikke holde den original ? mer verdi på denne originalt enn med m88? Jeg skjønner den, men motoren kan jo byttes til den orginale senere.. Synes orginal m30 blir litt kjedelig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå